וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 44

ניב הדס

17.4.2009 / 16:14

בעוד הרזידנט אגוזי נופש לו בצפון איטליה וטוחן פסטה, קיבל על עצמו עורך המדור בהכנעה את משימת המיקס השבועי

לא קל להיכנס לתוך מדור קבוע, בוודאי לא כשהוא מתוחזק בכזו נאמנות, אדיקות ורמת עדכניות שהופכות אותו לאחד הפודקאסטים הכי מחנכים ומהנים ברשת. הרעיון היה מצד אחד לנסות ולשמור על האופי של המדור – ואחרי 43 קאסטים שבועיים ללא חופשה ברור כבר נהיה לו אופי – ובכל זאת לנסות ולצקת פנימה משהו אישי. האוס וטכנו, שהם ז'אנרים בהם אני צולל בלי שנורקל, כלל לא באו כאן בחשבון. לא שלא הייתם מקבלים סט טוב – כנראה שאפילו טוב יותר מזה שיצא בסוף – אבל בשבילם לא ממש צריך את הפלטפורמה הזו.

מה שהיה נראה לי הכי נכון הוא להסתובב מסביב לדיסקו – הז'אנר המדובר של הרגע ונושא שמעורר דיון גם ב"רשמקול" - ולגעת לא לגעת בו, על משקל סדרת האוספים המעולה של ג'ואי נגרו ושון פי "דיסקו-נוט דיסקו". היות והדיסקו שאני מתחבר אליו הוא לא החרא האלקטרואי שמציף עכשיו את השוק יחד עם כל מיני רי-אדיטים משובטים שנשמעים כאילו יוצרו על ידי אותן שבלונות במיקסר, אלא האנדרגראונד הניו יורקי שקרוב ברוח שלו הרבה יותר לפוסט-פאנק מלבוני אם, בחרתי להתמקד בניו יורק – של אז ושל עכשיו – באופן במיוחד.

זו הסיבה שתמצאו כאן יוצרים ניו יורקיים שמגיעים לדיסקו ממקומות שונים - מוריס פולטון, היה יה יז, דיויד ברן ובראיין אינו, טי.וי און דה רדיו, ארתור ראסל ואנימל קולקטיב – ויוצרים, כך אני מקווה לפחות, שלם שמספר איזשהו סיפור. מלבד החונטה הניו יורקית ממוקססים פנימה מלך ההיי אנרג'י סילבסטר (אחד מקרובנות האיידס הראשונים של קהילת הדיסקו), טוקיו בלאק סטאר ולארי הרד, Shed - אחד מהיוצרים הכי מעניינים בתפר שבין טכנו לדאבסטפ (הכניסה שלו היא חתיכת מיקס מחורבן, אז תסלחו לי) ואפילו דונובן הישיש שסוגר את המיקס. אל דאגה, בשבוע הבא אתם חוזרים לידיים של אגוזי. היה כיף.

רשימת השירים המלאה

1. Sylvester - I Need Somebody to Love Tonight
2. Linkwood - Hear the Sun
3. Maurice Fulton Presents Stress- My Gogolo
4. Yeah Yeah Yeahs - Dragon Queen
5. David Byrne and Brian Eno - Strange Overtones
6. TV on the Radio - Crying
7. Tokyo Black Star - Violent Rush
8. Junior Boys - Hazel //Ewan Pearson Remix
9. Larry Heard - 25 Years from Alpha
10. Franz Ferdinand -Ulysses //Max Tundra
11. Arthur Russell - Tiger Stripes
12. Shed - Estranged
13. Animal Collective - My Girls
14. Donovan - Hurdy Gurdy Man

  • עוד באותו נושא:
  • דיסקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully