וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסי גריי חוזרת לישראל

עינב שיף

20.4.2009 / 7:30

הזמרת שבה לישראל להופעה אחת בירושלים, במסגרת חגיגות יום הסטודנט בעיר שיתקיימו בסוף חודש מאי

מייסי גריי שביקרה בישראל באחרונה בקיץ 2008 תשוב לישראל זו הפעם השלישית להופעה אחת בירושלים, במסגרת חגיגות ה"לילה הלבן" ויום הסטודנט 2009 בעיר. האירוע, שעל הפקתו אחראית חברת B Vibes2 (ג'ו קוקר, הבלק אייד פיז, פסטיבל בשקל ועוד) בשיתוף אגודת הסטודנטים ועיריית ירושלים יימשך שלושה ימים החל מה- 19 במאי, כשגריי תופיע ב- 20 במאי.

בהופעות נוספות בפסטיבל תארח יהודית רביץ את עלמה זהר, גבע אלון יארח את יעל דקלבאום וכמו כן יתקיימו הופעות של עידן רייכל, מארש דונדורמה ומופע זריחה עם שלום חנוך. מלבד ההופעות, יתקיימו בעיר מסיבות, הנחות לסטודנטים בפאבים ירושלמים, ירידי חוצות והופעות של אמנים צעירים ברחבי העיר.

מייסי גריי (41) פרצה לתודעה עם הלהיט “I Try", שנכלל באלבומה המצליח “On How Life Is" שמכר למעלה מ- 7 מיליון עותקים ברחבי העולם. עד כה הוציאה גריי ארבעה אלבומי אולפן האחרון שבהם הוא “Big" בו שיתפה פעולה עם ג'סטין טימברלייק, וויל איי.אם, נטלי קול ועוד. הסינגל האחרון אותו הוציאה גריי היה “Slap A Bitch", אולם אלבום אולפן מלא לא הגיע בעקבותיו. שיר חדש אחר שלה, “Don'Forget Me" יצא בפסקול הסרט "וידויים של שופוהוליק". בספטמבר 2008 הספיקה גריי לשיר את ההמנון האמריקאי בטקס הנפת דגל ישראל מעל הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully