וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון הדאדא סוגר את הבסטה

עינב שיף

20.4.2009 / 7:47

המועדון התל אביבי ייסגר כיוון שהבעלים מעוניינים להתמקד במועדון מצליח אחר שלהם, החתול והכלב. "הייתה במקום אווירה מצוינת", מספיד הרזידנט שלומי זידן לקראת המסיבה האחרונה ביום ו' הקרוב

מועדון הדאדא התל אביבי יסגור את שעריו ביום שישי הקרוב, לאחר שלוש שנות פעילות. המועדון, הממוקם ברחוב הרכבת 6 בעיר, נמצא בבעלותם של בעלי המועדון "החתול והכלב" ברחוב קרליבך, המבקשים כעת להתמקד בפעילותו של המועדון המצליח.

"חוץ מלוקיישן מאד חו"לי שהיה מאד ראשוני", מספר הרזידנט ואחד מבעלי המקום, שלומי זידן, "לא היה בתל אביב סאונד כמו בדאדא, לפחות עד הפתיחה של מועדון הבלוק. הייתה במקום אווירה מצוינת, מעין הכלאה בין ביג רום, מועדון ומקומות כמו הברקפסט שהם בעצם בר-מועדון. אני אקח משם את השנה הראשונה, שהייתה קסומה במיוחד, עם הרבה אורחים מחו"ל כמו פיט הרברט, סטפן בודזין ועוד שיתופי פעולה".

אגב האירוחים האלו, אילו מסיבות תיקח אתך משם?

"האמת שאני זוכר שם 2 מסיבות. האחת זה טריביוט של 1984 לדפש מוד. כשניגנו שם את כל האייטיז הזה במרתף היה נעים, היה חווה. השנייה היא המסיבה עם סטפן בודזין שהייתה מסיבה מטורפת. אבל אני הכי זוכר את העמדה הנוחה של הדי ג'יי. תענוג"

ויש כבר תחליף ראוי?

"אולי אין תחליף, אבל יש הרבה אתגרים אחרים. אנחנו כרגע מתעסקים ב'חתול והכלב', בעיקר ועכשיו בהשקת החלל החדש של המקום. החתול יותר דומה לברקפאסט מהדאדא, אבל יש לו את הייחוד שלו"

זידן יתקלט במסיבה האחרונה בדאדא, ב-24 באפריל, החל מחצות ויארח את עופרי גופר ודני בר מהליין East of Eden ובחלק השני יארח רזידנט אחר של הדאדא, אסי קוז'אק את חברי “Red Access", הידועים בכינויים “Break It". הכניסה עד השעה 01:00 תהיה חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully