וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאק אפרון שבר את הקופות

עינב שיף

20.4.2009 / 1:56

"שוב בן 17" של כוכב הילדים מספר 1 גבר על מותחן פוליטי, סרט מצויר וגם על מיילי סיירוס. שוברי הקופות של סוף השבוע

אם השבוע שעבר היה של כוכבת הילדים מספר אחת, מיילי סיירוס, סוף השבוע הנוכחי בהוליווד שייך לכוכב הילדים הגדול בעולם כרגע, זאק אפרון. השחקן, שהיה חלק חשוב בבניית המותג "היי סקול מיוזיקל", מוכיח שהוא מסתדר מצוין גם בלי חבריו לתיכון כש"שוב בן 17" בכיכובו כבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות עם הכנסות בגובה 24.07 מיליון דולר, 10 מיליון מעל 14.09 מיליון הדולר של המקום השני, "State of Play".

האחרון, הוא מותחן פוליטי של קווין מקדונלד בכיכובם של שמות רציניים ביותר (בן אפלק, ראסל קרואו והלן מירן), אך בעל פנייה לקהל יעד הפוך מזה של "שוב בן 17". כרגע, ידם של הצעירים על העליונה.

מיילי סיירוס שוב מעל גל גדות

במקום השלישי נמצא "מפלצות נגד חייזרים", שמצליח לעקוף את המקום הראשון של השבוע שעבר, "האנה מונטנה – הסרט" ואת שובר הקופות של ווין דיזל, "מהיר ועצבני 4". "מפלצות" גרף השבוע 12.9 מיליון דולר, לעומת 612.6 מיליון למיילי סיירוס ו"האנה מונטנה" שלה ו- 12.29 מיליון של "מהיר ועצבני 4".

"Crank High Voltage", סרט ההמשך של "Crank" פותח לא רע עם 6.51 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו ומתייצב במקום השישי. אחריו נמצא הסרט מעורר המחלוקת של השבועיים האחרונים בהוליווד, "Observe and Report" של ג'ודי היל ובכיכובם של סת' רוגן ואנה פאריס, שגם סצנת המין הבעייתית שבו לא מביאה אותו למספרים גדולים והשבוע הוא רושם ירידה של 63.2 אחוזים בהכנוסתיו.

ניקולס קייג' נותן עבודה

"Knowing" של ניקולס קייג' ממשיך לצלצל, אך לא ברעש גדול מדי. הסרט הכניס בחמישה שבועות 73.70 מיליון דולר בארצות הברית בלבד ו- 3.48 בסוף השבוע האחרון, כלומר ניקולס קייג' עדיין שווה מקום קבוע ברשימת שוברי הקופות, גם ללא הצלחה היסטרית במיוחד.

את הטבלה סוגרות שתי הפתעות עונתיות חביבות, "I Love you, Man" ו- "The Haunting in Connecticut" שנהנות מעוד סוף שבוע בטבלת שוברי הקופות, בניגוד ל"משחק כפול", "Adventureland" ו"Dragonball Evolution" מהם נפרדנו השבוע.

טבלת שוברי הקופות המלאה

1. "שוב בן 17"
2. "State of Play"
3. "מפלצות נגד חייזרים"
4. "האנה מונטנה - הסרט"
5. "מהיר ועצבני 4"
6. "Crank High Voltage"
7. "Observe and Report"
8. "Knowing"
9. "I Love you, Man"
10. "The Haunting in Connecticut"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully