וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית בת שבע פורשת

עינב שיף

20.4.2009 / 15:32

נעמי פורטיס, שהייתה שותפה לניהול האמנותי של הלהקה, פורשת לאחר 11 שנים בתפקיד. "זה הזמן המתאים להעביר את הניהול לידים רעננות", מסרה פורטיס

נעמי בלוך פורטיס, מנכ"לית להקת המחול בת שבע פורשת מניהול הלהקה. פורטיס, ששימשה גם כמנהלתה האומנותית של הלהקה יחד עם אוהד נהרין, הודיעה לוועד המנהל של הלהקה על כוונתה לסיים את תפקידה. "להקת בת-שבע מילאה אותי בעשייה אוהבת במשך כמעט שני עשורים. אחת עשרה העונות בתפקיד מנכ"ל היו מאתגרות ומרתקות", מסרה פורטיס. "אחת עשרה העונות בתפקיד מנכ"ל היו מאתגרות ומרתקות. נתתי לבת-שבע את מיטבי, ואני חשה כי זה הזמן המתאים להעביר את הניהול לידים רעננות".

מהנהלת בת שבע נמסר כי פורטיס תמשיך ללוות את הלהקה בתפקיד משמעותי אחר. "השנים עם נעמי כמנהלת בת שבע" מסר המנהל האמנותי של הלהקה וזוכה פרס ישראל, אוהד נהרין. "מאופיינות בידידות גדולה ואהבה משותפת למחול, בידיעה ברורה שיש על מי לסמוך, ביכולת ללמוד ולהשתנות, במסירות, ברצון לעשות טוב לזולת באשר הוא".

פורטיס יזמה פרויקטים רבים בתפקידה כמנהלת הלהקה. בין השאר יזמה את פרויקט "כמויות", פרויקט "פורו בנמל תל אביב", "פאזה מורגנה" בפארק תמנע בשיתוף חברת ישרוטל ופרויקטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully