וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נואל גאלגר וראסל ברנד מתקשרים לאובמה

עינב שיף

21.4.2009 / 3:36

גיטריסט אואזיס התארח אצל הסטנדאפיסט ושדרן הרדיו ששב מהשעיה והטלפון הראשון שלו היה לנשיא ארצות הברית. לא, אובמה לא ענה

גיטריסט אואזיס נואל גאלגר הצטרף לסטנד אפיסט ראסל ברנד בתוכנית הרדיו שלו אמש, ויחד הם התקשרו לנשיא ארצות הברית ברק אובמה. הייתה זו התוכנית הראשונה של ברנד לאחר שערוריית הטלפון שביצע יחד עם ג'ונתן רוס, כשהשניים התקשרו לשחקן אנדרו סש והשאירו בתא המשיבון שלו הודעה גסה במיוחד.

בתוכנית הקאמבק שלו בחר ברנד להתקשר דווקא לנשיא ארצות הברית, ויחד עם גאלגר תהה בקול רם האם הנשיא הוא למעשה מעריץ קבוצת הכדורגל ווסטהאם יונייטד, הקבוצה האהובה על בראנד. "ברק אובמה היקר, אנחנו מתקשרים אליך כדי לברר האם אתה המעריץ המפורסם ביותר של ווסטהאם", שאל ברנד. "לא ראיתי אותך מעולם באפטון פארק (המגרש הביתי של ווסטהאם – ע.ש), באיזה מערך אתה מציע שג'יאנפרנקו זולה (מאמן הקבוצה – ע.ש) ישחק?"

לאחר התוכנית התראיין גאלגר ותהה האם יש בהודעה הזו כדי לקלקל את סיבוב ההופעות של אואזיס בארצות הברית. "כדי שהמשיבון הזה לא יקלקל את הויזה האמריקאית שלי", אמר גאלגר.

לאחר מכן התקשר ברנד לג'ונתן רוס, שותפו לסקנדל שעלה לרשת BBC קנס בגובה חסר תקדים: 150,000 לירות שטרלינג. בשל גובה הקנס, ביקשו שרים בממשלת אנגליה כי השניים ישלמו את הקנס מכיסם, במקום התחנה הציבורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully