וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן בויל חוצה את קו מאה המיליון

עינב שיף

21.4.2009 / 9:34

ההיסטריה נמשכת והקליפ של בויל מתוך התוכנית "Britain's Got Talent" בדרך להיות הוידאו הנצפה בהיסטוריה. האם היא תראה מזה כסף?

סוזן בויל עומדת להפוך לדמות הנצפית ביותר באתר יוטיוב בכל הזמנים. על פי נתונים של חברת Visible Measures, שילוב הקליפים השונים המציגים את הביצוע של בויל ל"I Dreamd A Dream" חצה את קו 100 מיליון הצפיות באתר יוטיוב תוך 10 ימים בלבד, בנוסף לקליפים אחרים שלה, כגון הביצוע ל“Cry Me A River".

לשם השוואה, הוידאו הנצפה ביותר של נשיא ארצות הברית ברק אובמה (טקס ההשבעה מה- 20 בינואר) משך 18 מיליון צופים. כעת חסרים לבויל כ- 18 מיליון צפיות כדי לעקוף את הוידאו “Evolution of Dance" של ג'אדסון ליפלי ולהפוך לקליפ הנצפה ביותר בכל הזמנים באתר.

מה עם הכסף?

האם בויל תראה כסף מכל זה? אתר “Wired" חישב ומצא שבהנחה ונעשתה עסקה בין חברת ההפקה של התוכנית “Britains Got Talent", בה הופיעה בויל, ליוטיוב (מהלך הגיוני בהתחשב בכך שהתוכנית מבטיחה לזוכה חוזה הקלטות בסוני BMG, לה הסכם שיתוף תכנים עם יוטיוב), הרוויחה חברת ההפקות כ- 500,000 דולר רק משידור הקליפ ברשת.

לשם השוואה, אם תזכה בויל בתוכנית כולה, היא תרוויח כ- 200,000 דולרים ואפשרות לחוזה הקלטות לעבודה עם סיימון קאוול. גוגל, הבעלים של אתר יוטיוב, הגיבה לטענה ואמרה כי למעשה לא מכרה מודעה אחת על גבי אחד הקליפים הנצפים ביותר שלה אי פעם.

בינתיים חשפה בויל כי כבר נפגשה עם אנשי סוני BMG בנוגע לחתימה על הסכם הקלטה, אולם סירבה להגיב בנוגע לפרטים נוספים על המשך המגעים. עם זאת, ציינה בויל כי תשמח לעבוד עם סיימון קאוול, כיוון שהיא "בוטחת בו". המירור טוען כי בחברה הבטיחו להחתימה גם אם לא תזכה בתוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully