וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה פארו תשבות רעב למען תושבי דארפור

עינב שיף

22.4.2009 / 2:18

השחקנית בת ה- 64 הודיעה כי החל מהשבוע הבא תחל בשביתת רעב שתאפשר לה שתיית מים בלבד, "כביטוי אישי של זעם", כפי שמסרה

השחקנית מיה פארו הודיעה אמש (ג') כי תחל בשביתת רעב החל מהשבוע הבא, כאקט של סולידריות עם תושבי מחוז דארפור שבסודן. "ב- 27 באפריל אתחיל בצום של שתיית מים בלבד כהבעת סולידריות עם אנשי דארפור כביטוי אישי של זעם כלפי עולם שאיכשהו מצליח לעמוד מהצד ולצפות בגברים, נשים וילדים חפים מפשע מתים שלא לצורך מרעב, צמא ומחלות", מסרה פארו בהצהרה.

דוברה של פארו אמר כי השחקנית, המשמשת גם כשגרירת רצון טוב של האו"ם ופעילה פוליטית בולטת בתחום זכויות האדם, תמשיך בשביתה ככל שתוכל. רופאיה מעריכים כי בשל מבנה גופה הרזה, תוכל פארו להחזיק מעמד כשלושה שבועות בלבד. "אני יוצאת לדרך עם הצום הזה בתקווה שמנהיגי העולם שיודעים מה צודק ונכון יקראו לממשלת סודאן להשיב בדחיפות את כל סוכנויות הסיוע או לוודא שחלל הסיוע אכן ממולא", אמרה פארו, שקראה בסיום לציבור הרחב להצטרף אליה בצום. "אני מקווה שהתומכים בזכויות האדם ואזרחים בעלי מצפון יצטרפו אליי בצום, אפילו ליום אחד", אמרה פארו.

פארו בת ה- 64 התפרסמה במספר תפקידים אותם ביצעה בקולנוע, החל מ"תינוקה של רוזמרי" של רומן פולנסקי וכמובן הסרטים בבימויו של וודי אלן, שהיה חברה לחיים עד לפרידה המתוקשרת ביניהם, בעקבות רומן של אלן עם ביתם המאומצת. הסרט האחרון בו שיחקה פארו היה "קדימה, תריץ אחורה" של מישל גונדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully