וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן בויל - עכשיו הסרט

עינב שיף

22.4.2009 / 10:01

זה היה צפוי, אבל סיפורה של סוזן בויל יהפוך לסרט, שסיימון קאוול מעוניין להפיק. בכל מקרה, הצעה לככב בסרט פורנו היא כבר קיבלה

סנסציית סוזן בויל ממשיכה להעסיק את העולם 24 שעות ביממה. ה"דיילי סטאר" מפרסם היום כי סיפור חייה של בויל עומד להפוך לסרט הוליוודי וכי סיימון קאוול, המפיק והשופט בתוכנית ‘Britain's Got Talent” למעשה הודף הצעות מהוליווד בנושא בכדי להפיק את הסרט בעצמו. "סיימון רואה את הפוטנציאל העסקי שיש בסוזן", אומר מקורב לקאוול לעיתון. "הוא לא רק רואה עסקה להקלטת אלבום, אלא גם סרט ומרצ'נדייז". עם זאת, המקור מציין כי מהלכיו הבאים של קאוול ינועו סביב ההתפתחות ב- “Britian's Got Talent” ולא סביב בויל.

בין הכוכבות שמוזכרות כמועמדות לשחק את תפקידה של בויל נמצאת, כצפוי, השחקנית דמי מור, שתגובתה לביצוע של בויל לשיר “I Dreamed A Dream" מ"עלובי החיים" תרמה להיסטריה סביב בויל, שהקליפ בכיכובה כבר חצה את סף מאה מיליון הצפיות ביו-טיוב. בויל כבר קיבלה הצעה לככב בסרט "Section B" לצד סינדי לאופר וטיפי הדרן, כפי שפרסם אמש הסאן.

בנוסף, גם תעשיית הפורנו מתעניינת בבויל. ה- “New York Daily News" מפרסם כי חברת “Kick Ass Films" מלוס אנג'לס הציעה לבויל מיליון דולר עבור השתתפותה בסרט פורנו בכיכובה. "אנחנו רוצים לצלם את הסרט בזמן שתשומת הלב של העולם נמצאת סביב סוזן", אמר מארק קולקיס, מבעלי החברה. "חוץ מזה, אחרי 47 שנים של בתולים, אני בטוח שסוזן גם נלהבת לקבל משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully