וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דיין נגמל וחוזר ל"בטיפול"?

איילה חננאל ועינב שיף

22.4.2009 / 10:54

מקורבים לשחקן סיפרו לוואלה! חדשות כי השחקן נגמל מהתמכרותו לריטאלין וכי הוא ישוב לעונה השלישית של "בטיפול". ב- HOT מסרבים להגיב

הבמאי והשחקן אסי דיין יחזור לסדרה "בטיפול". זאת, במידה וישוחרר מהמעצר עד תום ההליכים בבית המאסר "איילון" בו הוא נתון כעת, בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו בגין תקיפה ואיומים בתחילת החושד. מקורביו של דיין סיפרו לוואלה! חדשות כי דיין נגמל מהתמכרותו לריטאלין וכי הוא מתכוון לשחק בתפקיד הראשי בעונה השלישית של הסדרה "בטיפול". פרקליטו של דיין, עו"ד איתי בן-נון, אישר את המידע ומסר כי "דיין נגמל כעת מהריטאלין ומרגיש נפלא וברצונו להמשיך בעיסוקו כשחקן". רשת הכבלים HOT סירבה להגיב לדברים.

תנאי המעצר של דיין עתידים להשתנות, כיוון שבית המשפט קבע כי יוגש תסקיר של שירות המבחן שבו תוצע "חלופת מעצר נאותה" לתנאי המעצר הנוכחיים של דיין. בית המשפט קבע כי דיין יישאר לעת עתה במעצר עד תום ההליכים בשל היותו של דיין "אדם הסובל מהרעת אישיות גבולית קשה ולעיתים התנהגותו אימפולסיבית וחסרת שיפוט", כפי שנכתב בהחלטת בית המשפט.

כתב האישום נגד דיין ייחס לשחקן מספר מקרים בהם תקף את בת זוגו ואיים עליה באלימות פיזית ומילולית. על פי כתב האישום, דיין "תקף את המתלוננת ובעקבות ויכוח שהתגלע ביניהם, דחף אותה, נטל סכין מטבח ונופף בה אל מול פני המתלוננת. בהמשך רדף דיין אחרי המתלוננת, תוך כדי שהוא אוחז בסכין ואיים כי ישחט אותה וכי לא תצא משם חייה". עוד נכתב בכתב האישום כי יום קודם לכן, "תקף דיין את המתלוננת בכך שריתק אותה לספה,חבט בפנייה ומשך בשיערה. כתוצאה מהתקיפה,נגרמה למתלוננת פגיעה סביב עין שמאל". כתב האישום המקורי אף כלל מקרה תקיפה נוסף, "אשר אירע בנמל התעופה באיטליה, תקף דיין את המתלוננת בכך שהפילה לקרקע ובעט בה בכל חלקי גופה וכתוצאה מכך נגרמו למתלוננת סימנים כחולים".

עם זאת, לוואלה! חדשות נמסר ע"י עו"ד בן-נון, כי סעיף זה בכתב האישום הוסר. "בכתב האישום המתוקן שיוגש בהמשך, מיוחסים לדיין רק מעשיי התקיפה אשר לטענת המתלוננת התרחשו יום לפניי ובערב בו נעצר", מסר עו"ד בן-נון. "אנו ביקשנו לבדוק את כשירותו של דיין בכל הנוגע למצבו השפיותי בעת ביצוע העבירות, מאחר ולטענתו בעת הביצוע של העבירות הנטענות, היה דיין תחת מצב של אי שפיות, דבר שהינו ידוע ברבים, מאחר ודיין היה נתון תחת השפעתם של כדורים פסיכיאטריים במסגרת התמכרותו לסמים, אשר בה הודה בעבר מספר רב של פעמים אף בכלי התקשורת זמן קצר טרם מעצרו. המתלוננת היא זו שלטענתו שלדיין הטרידה אותו והחזיקה בו באמצעות כדורי הריטלין שהייתה מספקת לו.לאחר מעצרו, ניסתה להגיע מספר פעמים למתקן האשפוז בו שהה, אך נעצרה על ידי הצוות הרפואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully