וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי דיוויז'ן לפסטיבל יוקרתי בהונגריה

עינב שיף

23.4.2009 / 10:00

ההרכב של נעם ענבר ושות' יגיע באוגוסט לפסטיבל Sziget, אחת הבמות היוקרתיות והגדולות של פסטיבלי הקיץ באירופה

להקת אוי דיוויז'ן תופיע בפסטיבל Sziget היוקרתי בהונגריה. הלהקה של נעם ענבר, אביחי טוכמן, גרשון לייזרזון, אסף ואייל תלמודי תגיע ב- 16 באוגוסט לאחת הבמות היוקרתיות של אירופה בקיץ, באירוע בו יופיעו גם הקלקסונז, בלוק פארטי, פאטבוי סלים, פלסיבו, סנואו פטרול ולהקות רבות נוספות האמורות לאשר את השתתפותן באירוע.

בשנה שעברה הופיעו בפסטיבל REM, הסקס פיסטולז, אלניס מוריסט, הקייזר צ'יפס ועוד, לעיני 385,000 צופים בסך כל ימי הפסטיבל. לפני כן תופיע הלהקה מספר פעמים בפריז, במסגרת פסטיבל שיתקיים בעיר בסוף חודש יולי.

"אנחנו מופיעים כבר שנה וחצי מסתובבים בעולם אז לאט לאט מכירים אותנו", מספר אסף תלמודי לוואלה! תרבות. "אמרו לי שזה הפסטיבל הכי גדול במזרח, אני מעריך שלא נהיה על הבמה הראשית, אבל גם ככה בטח יהיו שם כמה אלפי אנשים. כשאתה מסתובב אנשים רואים אותך, מתגלגלים עם הדיסק. השבוע מכרנו טרק לאיזה סרט אמריקאי, סרט דוקו אקטיביסטי והכי נחמד זה שאתה לא מכיר את האנשים האלו ופשוט מתגלגלים. אותו הדבר שמוריד את הערך של המוזיקה מעלה את הניידות שלה"

אוי דיוויז'ן, המשלבת בין מוזיקת כלזמרים יהודית למוזיקה צוענית וPאנק, הוציאה עד כה אלבום אחד. בחודש הקרוב תופיע הלהקה מספר פעמים בישראל, בין השאר באוגנדה בירושלים (25 באפריל), בערב יום העצמאות בכפר יהושע (28 באפריל), בלבונטין 7 בתל אביב (6 במאי) ובפסטיבל סולם יעקב בקיבוץ נוף גינוסר (7 במאי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully