וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הזין

מארק מקוי

24.4.2009 / 7:05

גבר אמיתי מחובר לזין שלו – הוא מכיר אותו, מתחשב בו, מדבר אליו ואוהב אותו. מארק מקוי משפשף

לגבר של 2009 לא קל בכלל. קח פרדוקס אחד ותבין את עומק הבעיה: רוב הנשים אינן גומרות מחדירה, אלא מגיעות לאורגזמה כתוצאה מגירוי הדגדגן. למרות זאת הגבר נימדד ביכולתו להגיע לזקפה מתמשכת וזמן החדירה הפעילה.

אבל בוא נלך מסודר: לרווקים הצעירים הזיונים נעשו קלים להשגה, אולם נשים היום אינן טרף; פעמים רבות הן הטורפות בעצמן. הן עצמאיות, משוחררות מדעות קדומות, ויודעות מה הן רוצות. המושג :" נותנת" הוא מיושן ובמקומו מדובר אם היא רוצה או לא. הפיק-אפ בר נהפך לפיק אפ של נשים שבוחרות גבר; הגבר הפך לזיון. ושם הוא צריך להוכיח את עצמו. לאישה אין בעיה של עומד-לא עומד, היא לא מתמודדת עם שפיכה מוקדמת (שבעצם גומרת את הזיון) ואין לה את הבעיה ההפוכה של "לא יכול לגמור"; אם היא לא גומרת היא יכולה לזייף אורגזמה, ואם היא לא מזייפת ולא גומרת "האשמה" היא בגבר. הגבר הוא זה שעומד למשפט בנוגע להיותו זיון טוב או לא. עידן הפתיחות המינית בכלל והאינטרנט בפרט הפך את מוקדי המין הנשיים לגלויים ומדוברים, ואת הגבר למעין ספק של הסחורה.

עד כאן הגבר חייב להוכיח את עצמו כמבין גם תיאורטית וגם מעשית. היות והסטוצים הם בדרך כלל הלילה הראשון שלך עם האישה, כל ההתרגשויות וחוויית החדש מביאות לעיתים רבות לחרדת ביצוע, מה שגורר ביצועים בינוניים. העובדה היא שהגבר מרגיש שהוא זה שלא עמד במבחן, ולא האישה. מצד שני הגבר הוא זה שנידרש כיום כגבר החדש להיות מאהב רומנטי רך ומכיל; להיות עדין ולהכיר את צרכי האישה לחום ולאהבה.

נאה דורשת, נאה מקבלת

עידן האישה הדרשנית מבלבל את הגבר. הוא מגיע למיטה אחרי יום עבודה עייף, עם הכרה בחרדות שלו, מתוח מקריטריונים לא קלים להצלחה ושפע אינפורמציה כלכלית, שמזכירה לו שטרם הגיע למימוש עצמי בפרמטרים של מספרים. יותר ויותר גברים מגיעים הביתה אחרי עוד יום שאקזיט טרם נראה באופק. הקריירה מדידה יותר מאי פעם ואיתה מדידה גם המיניות. אתה נידרש לעמוד גם במושגי העולם הישן של דפוק אותי חזק, וגם של העולם החדש עם חיבור למיניות ולנשיות שלך. הרצון להצליח משכיח מהגבר שגם לו רצון לאינטימיות ולמגע מענג. אז מה עושים?

עזוב נורמות. תהיה מחובר לעצמך. אל תעסוק בהפגנת יכולת, אלא בהבנת עצמך ומה אתה מרגיש. אל תעסוק בחקר ביצועים ואל תרגיש חובה להוכיח את עצמך. תבוא נקי, רגוע, ואל תתייחס למין כאל מלחמה. אני לא מוצא פסול שבערב הראשון לא תחפש את החדירה. תהיה קשוב לעצמך ותעשה מה שבא לך. תחשוב שבאת ליהנות, לא לעבוד.

בוא נדבר על חבר קרוב ויקר שהוא השותף הכי רציני שלך

לא ידעתי אם לשים כותרת גדולה או קטנה לעניין הזין; כל עניין הגודל, הרי בחיים לא נצא מזה. יש כלי זין גדולים משלך, אבל יש לי בשורה מקלה עבורך: מהזווית שאתה רואה את הזין שלך הוא נראה הכי קטן שאפשר. תביט בו בראי - כך אתה רואה את של חברך - וכבר הוא נראה גדול יותר.אגב, יש שני סוגי כלי זין. הראשון: שכשהוא לא עומד- הוא קטן יחסית ויש הפרש עצום כאשר בזקפה מלאה. השני: כשלא עומד נראה גדול יחסית ויש הפרש פחות משמעותי בזקפה. גברים המשתייכים לראשון יחושו במצבי הרגיעה שיש להם זין קטן מאד, אולם האמת היא שבמצב זקפה רובם מגיעים לגודל דומה.

אבל הגודל הוא באמת שולי. אתה חייב להיות חבר שלו. אתה הרי מחובר אליו ברמות שאתה לא מאמין ופשוט לא מודע לעד כמה הוא לא עושה כלום אם הוא לו קיבל ממך אישור. מהראש שלך. וגם אם אתה רוצה ממנו משהו, אבל חלק מהראש שלך טרוד או לא שלם - גם אז הוא לא בדיוק ישוש למשימה. כשאני אומר שאתה חייב להיות חבר שלו אני מתכוון שאתה צריך להפנים שאתם כמו שותפים לכל החיים. בטוב וברע. יש לך עסק עם טיפוס רגיש מאד. הוא מצפה שתרגיש אותו ושתדע לתת לו תמיכה והבנה. הוא מצפה לטפיחה על השכם כשמגיע לו. הוא מצפה שכשהוא רומז לך שלא בא לו, שלא תציק לו. הוא מצפה שתבין שלפעמים משהו מציק לו בראש. האם אתה מדבר אליו? אני כן. בכל פעם שאני משתין אני שואל לשלומו. "היי ג'וני, מה קורה?" אני שואל בהתעניינות. האם אתה שם לב אליו? האם יש לך מודעות למה קורה איתו? גם ביום-יום לא יזיק אם תזרוק לו איזו מילה, בטח ובטח אם אתה והוא בפעילות..

אתה לא צריך להיות מוטרד ממנו, אבל סתם שתזכור שיש ימים שהוא חזק כאריה ויש ימים שהוא בקושי מסוגל לצאת מהמיטה. אגב גם הגמירה שונה מאד בהתאם למצב רוחו. בגדול אני חושב שאתה יכול לסמוך עליו. הוא כבר ירגיש אותך. אתה צריך להרגיש שיש בניכם דיאלוג. שקיימת חברות. ברגעים הגדולים וברגעים שאתה מוכן לשכוח. אני מרים כוס לחייו. תרים גם אתה. תזכור תמיד איזה נטל יש עליו.

ועוד שתי הערות קטנות:

השיער - את השיער באזור הזין אני ממליץ לגזור. לא חייבים לגלח או לקצוץ, אלא רק להוריד בדיוק כמו שמסתפרים. אין סיבה ליער העבות הזה סביבו. זה רק מקטין אותו. בחורות מעדיפות שאיזור הזין והביצים יהיו יחסית חלק. קל יותר למצוץ את הביצים. הכול נראה יותר פרש. האמת, תחשוב עליך איך אתה מעדיף את איזור הכוס שלה. זה בערך אותו דבר.

ביד - אוננות זה כמו נהיגה. יכול להיות שתימצא נהגת פרטית שהיא גם פצצה, וגם נהגת טובה. אבל ברור שאתה צריך לדעת לנהוג לבד. וטוב. רק אם תשכלל את אמנות הנהיגה, תוכל להתרווח במושב עם מגאזין GQ ולתת לנהגת המרוצים שלך לעשות את העבודה. תוכל למצוא הדרכה בנושא באחד הפרקים הבאים. ד"ש לזין שלך. ספר לו שדיברנו עליו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully