וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן בויל מגיעה לסאות'פארק

עינב שיף

24.4.2009 / 12:11

הסנסציה מסמלת וי נוסף בטופס הטיולים של הסלבס, עם איזכור משעשע בסדרה המצוירת וגם - ביצוע חדש שלה ל"Killing Me Softly" נחשף באנגליה

סוזן בויל זכתה אמש (ה') לאיזכור בפרק החדש של הסדרה "סאות'פארק", מה שהוביל את כלי התקשורת בעולם לפרסם כתבות נלהבות בנושא שמגדירות רק את עצם איזכורה (ללא דמות, כמו בריטני, פריס הילטון או קנייה ווסט) כ"סימון וי" והוכחה לכך שסיפורה של בויל אכן יוצא דופן.

בפרק עצמו מוזכרת בויל במכתב הנטישה של אייק, אחיו של קייל, שמחליט לברוח מהבית. "אמא ואבא היקרים, אני בורח", כותב אייק. "כל אחד בבית הספר הוא אידיוט מזויין ואם עוד בן אדם אחד ידבר איתי על הסוזן בויל הזו והביצוע שלה לשיר מ'עלובי החיים', אני הולך להקיא את האשכים שלי דרך הפה. אני אוהב את כולכם, אבל אני חייב להמשיך הלאה. אני הולך להיות פיראט בסומליה", לשון המכתב.

בינתיים, קלטת נוספת של בויל נחשפה אמש (ה') בטלגרף הבריטי. בקלטת, שהעביר מכר אנונימי של בויל לעיתון, נשמעת הזמרת שרה את הביצוע המוכר שלה ל- "Cry Me A River" אולם מיד לאחריו היא מבצעת את "Killing Me Softly", במקור של רוברטה פלאק משנת 1973. "היא באה אליי יום אחד ואמרה לי שהיא הכינה את הקלטת הזו עם השירים", סיפר החבר, שביקש כמובן להישאר בעילום שם. "היא אמרה לי לדאוג לה כיוון שהיא השקיעה בה את כל חסכונותיה". החבר שכח מהקלטת עד שצפה בה בתוכנית "Britain's Got Talent" והשאר – ידוע אפילו לאנשי סאות'פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully