וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 45

אמיר אגוזי

24.4.2009 / 14:51

היום, הלילה ואזור הדמדומים - המיקס של אגוזי מתחיל באור אופטימי ועובר לחושך שממנו כבר אף אחד לא רוצה לצאת

Mayer Hawthorne & the County – Maybe So, Maybe No // Stones Throw

El Michels Affair – Shimmy Shimmy Ya // Fat Beats

Raekwon ft Ghostface Killah & Method Man – Wu Ooh // Think Differently

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Soundspecies ft Ahu – Can We Call It Love // Burnt Progress

הפודקאסט של השבוע הוא סיפור בעל שני חלקים – יום ולילה אם תרצו – שנפתח עם כובש הלב החדש של מאייר הות'ורן והקאונטי לבית סטונז ת'רואו. מיד אחריהם אל מייקלס אפייר, גם אורחים קבועים אצלנו, עם קטע מתוך האלבום "Enter the 37th Chamber", שכולו קאברים שלהם לשירי הוו-טאנג. אחריהם, כמתבקש, קטע של פליטי הקלאן רייקואון, מת'וד מאן וגוסטפייס, שכבר כמה שבועות מחכה בסבלנות להזדמנות המתאימה. "Can We Call It Love" של סאונד ספישיס, שאי אפשר היה להתאפק מלנגן כאן שנית, סוגר את גוש הפתיחה, עם סנטימנטים דומים לשל מאייר הות'ורן. לפחות לגביהם אין לנו ספק.

Black Cock (DJ Harvey) – Shine On // Black Cock

Subeena – Boksd // Immigrant

שני קטעים משמשים מעברון לפני הכניסה אל החושך. הראשון של די ג'יי הארווי, שהפיק דיסקו רי-אדיטים כבר לפני יותר מ-10 שנים, ביניהם סדרת תקליטי Black Cock, עידנים לפני המפגש הנוכחי של התחום עם זרקורי ההייפ. דמות הדי ג'יי-היפי-גולש-שמתגורר-בהאווי רק חיזקה את ההילה הסמי-מיתולוגית שהתפתחה סביב נדירותם של תיקלוטיו ותקליטיו של הארווי וכנראה שההתעניינות המחודשת בתחום הביאה להדפסת כל סדרת Black Cock מחדש, ואף, שומו שמיים, לאפשר את רכישתה בפורמאטים דיגיטאליים – כמעט חילול קודש בז'אנר עם נאמנות כה גבוהה לוויניל המקורי.

סאבינה – די ג'יי/מפיקה מסצינת הרייבים האנגלית, לוקחת אותנו צעד אחד הלאה, עם קטע יפהפה שמטייל איפשהו בין בורדס אוף קנדה לאולד סקול אלקטרו. מיקס מחווה של סאבינה לזכר חבר מהסצינה שנפטר לאחרונה - ובו כמה מקטעיו של החבר עצמו לצד כמה מהאהובים עליו - אפשר למצוא בבלוג שלה שמלונקק כאן למטה (עם עוד מלא סטים מסקרנים).

Martyn ft dBridge – These Words // 3024

LD – Traumatic Times // Hyperdub

2562 – Kontrol // Tectonic

Noah D & Roommate – Street Sound // + Thought

DJ G – Apophenia // Tube10

Joker – Psychedelic Runway // Kapsize

Randy Barracuda & Mesak – Black Vaseline // Harmonia

Mocky – Birds of a Feather // Crammed

כמה מקטעי הדאבסטפ האהובים עליי מהחודשים האחרונים, רובם מהקצה הרגוע של הסקאלה, מאכלסים את רוב החלק השני של המיקס, שבסופו נסגר מעגל עם ממתק סול חדש של מוקי (חברם הקרוב של ג'יימי לידל וגונזאלס), מתוך האלבום החדש "Saskamodie".

הראשון בגוש הדאבסטפ הוא "These Words", מתוך "Great Lengths", אלבום הבכורה של Martyn, שעוד ידובר בו במהלך השנה וסיכומיה. מעט אחריו בן ארצו ההולנדי 2562, כשביניהם דאבסטפ פוגש צ'ילאאוט אצל LD לבית הייפרדאב. ובעקבותיהם, נוח D ו-Roommate ודיג'יי G, שלושתם מהסצינה שפורחת בחוף המערבי בארה"ב, אזור עם מסורת רייבים מפוארת, עם קטעים מלודיים ורגועים בהרבה משאר הרפרטואר שלהם.

מי שסוגר את מקבץ הדאבסטפ הוא כמובן ג'וקר, עם חתיכה חדשה של דאבסטפ באווירת P-פאנק פסיכדלי כבד ורב-שכבתי. ולא כל-כך רחוק ממנו, קטע הביטים האלקטרוני שמחבר בינו לבין מוקי, שמקורו מסצינה בשם Skwee שמתפתחת בפינלנד ושוודיה. רק לאחרונה התחלתי להיתקל בה, ולמיטב הבנתי עד כה היא מעין היפ-הופ אלקטרוני שכזה עם חיבה גדולה לסינתיסייזרים, שמתקשר יפה עם גל ההיפ-הופ החדש נוסח מפיקים כפליינג לוטוס והדסון מוהוק שזוכים בימינו לתשומת לב רבה, כולל זו שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully