וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרד כהן בישראל - גם באתר הרשמי

עינב שיף

25.4.2009 / 2:59

מי שהאישור של המפיק מרסל אברהם לא הספיק לו, יכול לראות את המופע כסגור ולהתחיל להתכונן - 24 בספטמבר, בשעה תשע בערב, לאונרד כהן בישראל

ההופעה של לאונרד כהן בישראל הופיעה סוף סוף באתרו הרשמי. בפוסט באתר מצוינת ההופעה ב- 24 בספטמבר בשעה 21:00 (כנראה לפי זמן מקומי) כאחרונה בסיבוב עד לרגע זה, אולם לא הוכרז כי זוהי ההופעה האחרונה. טרם נפתחה אופציית מכירת כרטיסים בקישור מהאתר, כפי שנוהג כהן להציע בדרך כלל.

כהן יגיע לישראל לאחר סיבוב קצר בן 4 מופעים בספרד. הופעת תאריך ההופעה באתר הרשמי מסיימת את הספקולציות שצצו מיד לאחר היוודע דבר בואו של כהן לישראל, בעיקר מצד מפיקים ישראלים שטענו כי הדברים אינם סגורים רשמית כיוון שההופעה אינה מופיעה באתר הרשמי.

עורך הדין חגי שטרוויס, נציגו של המפיק מרסל אברהם האחראי על הבאת כהן לישראל, הסכים לומר לוואלה! תרבות כי "מרסל סיים לאייש את בעלי התפקידים בהכנות למופע" וסירב להתייחס לפרטים נוספים.

ב- 10 לאפריל פרסם הפורום של לאונרד כהן כי הזמר בן ה- 74 יופיע בישראל במסגרת אחד הטורים המצליחים של השנים האחרונות. עו"ד שטרוויס אישר אז כי כהן אכן יגיע לישראל והתאריך שנקבע הוא כאמור, ה- 24 בספטמבר באצטדיון רמת גן.

בעבר ביקר כהן בישראל 3 פעמים, בשנת 1972, שנה לאחר מכן ובשנת 1980 בהיכל התרבות בתל אביב. כהן היה אמור להופיע בישראל ב- 18 בספטמבר 2008, אולם הופעה זו בוטלה זמן קצר לאחר מכן. מאז טסו ישראלים רבים להופעות של כהן בחו"ל וכן הוקמה עצומה עליה חתמו כמעט 10,000 איש, הקוראת לכהן להגיע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully