וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן רוצות להיות סוזן בויל

עינב שיף

26.4.2009 / 9:21

אחרי בתולה בת 47 וילד בן 12, הולי סטיל בת ה-10 היממה את שופטי "Britian's Got Talnent" בקטע ריקוד ושירה מ"גבירתי הנאווה", וזה אחרי שכמעט כרתו לה ריאה בגיל 4

המירוץ של “Britians Got Talent" אחרי הסוזן בויל הבאה ממשיך ואחרי שבשבוע שעבר הכרנו את שאהין ג'פרגולי, הגיעה התוכנית אמש לשיא חדש עם הולי סטיל, רקדנית וזמרת בת 10 בלבד.

סטיל הגיעה מאקרינגטון במחוז לנקשייר והדהימה את השופטים בתוכנית ששודרה אמש (ש') עם קטע ריקוד ושירה מתוך "גבירתי הנאווה" (“I Could Danced All Night"). סטיל הגיעה לאודישנים ממנצ'סטר וזכתה לשמוע ביקורת מצוינת מהשופטים פירס מורגן ("ראינו הרבה ילדים בתוכנית שלנו...מעולם לא שמעתי מישהו שר כמוך") ואמנדה הולדן, אך לביקורת מעורבת מסיימון קאוול, שביקר את הריקוד שביצעה אך החמיא לה על קולה הנהדר.

סטיל, שעברה כמובן לסיבוב הבא, היא עוד סיפור מרגש מבית היוצר של הממלכה המאוחדת. בגיל 4, כך מספרים הוריה, היא כמעט איבדה את חייה כתוצאה מדלקת ריאות."היא הייתה בבית החולים שלושה חודשים והיו רגעים בהם זה היה חיים או מוות", סיפרה אימה של הולי, נינה. "היא הייתה כולה עור ועצמות והרופאים חשבו שהיא לא תחלים. אפילו כשמצבה התייצב מעט, הרופאים חשבו שיהיה צורך לכרות ריאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully