וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיכרון ועצמאות בערוצי הטלוויזיה

עינב שיף

26.4.2009 / 22:38

ב-yes מקדישים ערוץ מיוחד ליום הזיכרון, ב-HOT מקדישים את יום העצמאות לדוגמניות ישראליות בביקיני ובערוצים המסחריים מתכננים חגיגת כוכבים

כבכל שנה, ערוצי הטלוויזיה נערכים ליום הזיכרון ויום העצמאות עם לוח שידורים מיוחד. להלן מבחר מהתכנים שהכינו הרשתות השונות. לוח המשדרים הרגיל כמובן יעבור שינוי למתכונת מיוחדת.

ערב יום הזיכרון

ערוץ 1 - הערוץ הראשון ממשיך למעשה שבוע שידורים מיוחד שהחל בערב יום השואה ונמשך עד לערב יום העצמאות בנושא "זיכרון צרוב" העוסק בעם היהודי והזיכרון היהודי. בשעה 20:00 ישודר הטקס המרכזי מהכותל המערבי, לאחריו ישודר סרטו של חן שלח, "כשג'בל נפל", על העוסק במפגש הראשון של סיירת מטכ"ל עם השכול והמוות, במלחמת יום הכיפורים ונפילתו של אבנר רון ז"ל, שכונה ג'בל. בערוץ 33 ישודרו כבכל שנה שמות הנופלים ברצף, כשלראשונה השמות יועלו גם באתר האינטרנט של רשות השידור.

ערוץ 10 - ערב יום הזיכרון בערוץ מאופיין בסרטים תיעודיים העוסקים בשכול מזוויות שונות. בשעה 21:00 ישודר "תמיד בלעדיו", סרטה של ציפי ביידר, המתעד את סיפורן של שתי אלמנות צה"ל, מירי אפרתי ויהודית אדיב, אשר מתמודדות עם אובדן בעליהן. בשעה 21:45 ישודר "להתראות מחר ילד שלי", גם הוא של ביידר, המלווה הורים שכולים בביקורם היומיומי בבתי הקרבות של ילדיהם. בשעה 22:35 ישודר סרטו של חן שלח אודות קרן טנדלר, המכונאית המוטסת שנהרגה על סף הפסקת האש של מלחמת לבנון השניה והייתה החיילת היחידה שנהרגה במלחמה.

ערוץ 2 - שידורי קשת יעבירו את טקס פתיחת אירועי יום הזיכרון מהר הרצל ולאחר מכן את העצרת השנתית מכיכר רבין בתל אביב. לאחר מכן תשודר בשידור חוזר תכנית "עובדה", שעסקה ב"צוות ריין", הטנק בפיקודו של רס"ן בניה ריין ז"ל, שנפגע במלחמת לבנון השנייה ובו נהרג גם אורי, בנו של הסופר דוד גרוסמן. למחרת תשודר בשעה 18:45 השיחה בין רונה רמון, אלמנתו של האסטרונאוט אילן רמון ז"ל לקרנית גולדווסר, אלמנתו של אהוד גולדווסר ז"ל.

yes - בפרויקט מיוחד של חברת הלווין בשיתוף בית יד לבנים, יוקרנו סרטים, ערבי זיכרון ומצגות שהתקבלו ממשפחות שכולות לזכר יקיריהם. התכנים ישודרו באפיק 12 בממיר שייפתח לכל הלקוחות בחינם וישודרו בערוץ walla! Yes מכניסת יום הזיכרון ועד צאתו.

HOT - כמו בשנים הקודמות, גם השנה ישדר ערוץ הוט 3 סרטי משפחות אישיים, המנציחים את הנופלים במערכות ישראל. ביום זה יתאחדו שידורי הערוץ עם שידורי ערוץ 8, החל מערב יום הזיכרון ועד ערב יום העצמאות.

יום העצמאות

ערוץ 1 - הטלוויזיה הישראלית בערבית תשדר בערב יום העצמאות את טקס הדלקת המשואות מהר הרצל עם קריינות בערבית, את הסרט "הכל אודות אמא" של פדרו אלמודובר ולמחרת את "גוונים", אשר תעסוק בקשר בין האדמה לאהבת הארץ והאדם. מרים טוקאן תופיע במשדר.

ערוץ 10 - "מנטה" של ירון אילן תוביל את המשדר המרכזי של ערב יום העצמאות בערוץ (21:45), שם יארח ירון אילן את יושבת ראש האופוזציה, ציפי לבני, עמיר בניון, קובי פרץ ולהקת טררם, משה פרץ ולהקת פיקוד צפון, דוד ד'אור, חיים משה, אביהו מדינה, יונתן ברק, אבי נוסבאום, ננסי ברנדס והגרובטרון. לאחר מכן ישודר הסרט "אסקימו לימון סבבה".

ערוץ 2 – בערב יום העצמאות תחגוג "קשת" עם תוכנית מיוחדת של "מונית הכסף" של עידו רוזנבלום, שידור חוזר של מופע הבידור "פרוזאק" ולאחר מכן מרתון "איפה צדקנו". ביום העצמאות עצמו יחלו ב"רשת" את החגיגות ב- 9 בבוקר עם אולפן עצמאות של "העולם הבוקר" בהנחיית אברי גלעד והילה קורח בשידור חי. בהמשך ישודרו מערכונים נבחרים של הגשש החיוור , שלישיית מה קשור וקטעי בידור נוספים. משה דץ יוביל את "לחיות טוב" עם תוכנית מיוחדת של יום העצמאות ובשעה 19:00 יגיש גדי סוקניק את "אנשי היום" בסימן יום העצמאות. "צחוק מעבודה" תכין גם היא תכנית עצמאות. חנה ומרגלית מ"המירוץ למיליון" יככבו בסרט תעודה ובו הן מגיעות לעיר הגדולה ואת היום יסגור הסרט "סיפור חצי רוסי" עם אבי קושניר ויבגניה דודינה שיוקרן בבכורה.

Yes - חברת הלווין מתכננת חגיגה ישראלית של תכניה בערוצים השונים, במיוחד בערוץ “Yes Stars ישראלי", בו ישודרו סרטים כגון "ביקור התזמורת", "מתנה משמיים" ועוד. בין לבין ישודרו מערכונים שונים של הגשש החיוור.

HOT – בכבלים יחגגו את יום העצמאות עם לילה לבן ב- HOT3, בו ישודר ספיישל יום עצמאות חגיגי של "ערב טוב עם גיא פינס", העוסק בישראלים מצליחים מעבר לים, כולל כמובן, בר רפאלי. לאחר מכן ישודר בערוץ מרתון של "הבורר", עם תשעת פרקי העונה השנייה לקראת שידור הפרק האחרון לעונה שישודר ביום א' הקרוב. ביום העצמאות עצמו ישודר מרתון של "הבחורים שלי" בעונה השניה שלא שודרה בארץ ולאחר מכן, הרגע שיסב לכם גאווה ישראלית: "ספורטס אילוסטרייטד 2009" עם בר רפאלי ואסתי גינזבורג.

בהוט בידור ישראלי יושדר מרתון של "אחד העם 1" בערב יום העצמאות וגם למחרת. בנוסף ישודרו שני פרקים של "דוקוסלב קלאסיקה" ופרק נוסף של "סוף העונת התפוזים.

ב- VOD יחכה לכם ספיישל חינמי של דפש מוד, לקראת ההופעה המדוברת ב- 10 במאי באצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully