וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ביונסה מנצחת את זאק אפרון

עינב שיף

27.4.2009 / 5:44

"Obsessed" של ביונסה הדיח את "שוב בן 17" של אפרון מראשות טבלת שוברי הקופות בארצות הברית

אמריקה מתחילה להרגיש את הקיץ, עם ארבעה סרטים חדשים שכובשים את החמישייה הפותחת של שוברי הקופות בארצות הברית. "Obsessed", המותחן בכיכובה של ביונסה הכניס בסוף השבוע הראשון לצאתו 28.5 מיליון דולר, לא סכום היסטרי, אך כזה שהספיק בכדי להדיח את "רק בן 17" מהמקום הראשון ברשימה, לאחר שהאחרון גרף "רק" 11.665 מיליון דולר.

צ'אנינג טאטום מצליח לסחוף את "Fighting", מעין "סיפורו של אלוף" בגרסת הקרבות הלא חוקיים של ניו יורק, למקום השלישי עם 11.44 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לצאתו. אחריו נמצא "The Soloist" של רוברט דאוני ג'וניור וג'יימי פוקס עם פתיחה מהוססת של 9.71 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לצאתו.

"Earth", הסרט הדוקומנטרי המרהיב בהפקת ה- BBC זוכה להצלחה גם בארצות הברית עם 8.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לצאתו והוא הסרט הסוגר את החמישייה הפותחת של שוברי הקופות השבוע.

המפלצות לא מתות, גם לא מתחלפות

במקום השישי נמצא הסרט היציב ביותר בעשירייה, "מפלצות נגד חייזרים", שנותר יציב עם 8.5 מיליון דולר בסוף השבוע. המותחן הפוליטי "State of Play" מקצץ חמישים אחוז מרווחי השבוע הראשון לצאתו ועומד על 6.89 מיליון דולר בשבוע השני להקרנתו, שהספיקו כדי לעקוף את מיילי סיירוס ו"האנה מונטנה – הסרט".

נפרדים מגל גדות

בסוף השבוע הבא (סוף השבוע של יו ג'קמן ו"וולברין") סביר שתיפרד רשימת שוברי הקופות מגל גדות ווין דיזל, כש"מהיר ועצבני 4" ייפול מהמקום התשיעי אל מחוץ לעשירייה עם רווחים בגובה 145 מיליון דולר בסך הכל. גם "Crank: Hight Voltage" ינופף לשלום, כמו ש"Observe and Report", "Knowing" ו"I Love you, Man" יעשו

טבלת שוברי הקופות המלאה

1. 'Obsessed"
2. "שוב בן 17"
3. "Fighting"
4. "The Soloist"
5. "Earth"
6. "מפלצות נגד חייזרים"
7. "State of Play"
8. "האנה מונטנה - הסרט"
9. "מהיר ועצבני 4"
10. "Crank High Voltage"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully