וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל גיימן נפרד מבאטמן

27.4.2009 / 9:52

הסופר המוערך נבחר לסיים את חייו של באטמן בסדרה בת 2 חלקים. החלק השני יפורסם ביום רביעי והסדרה כולה תצא ביולי

ניל גיימן גויס על ידי DC קומיקס לסיים את חייו של איש העטלף בסדרת החוברות, Detective Comics המתפרסמות מדי חודש.
גיימן (48) כמעט וסרב להצעה כי לא רצה להקשר יותר לחוברות קומיקס מיינסטרימיות, כך אמר לאתר Wired. "בסוף אמרתי 'ברור שאני שם'", סיפר גיימן על ההתלבטות הקצרה שהיתה לו. "זה היה אושר נפלא לכתוב את 10 העמודים האחרונים של הגיליון האחרון", סיפר על כתיבת הקומיקס. "בזמן שעשיתי את זה אמרתי לעצמי שיש אנשים בחוץ שיחשבו שהשתגעתי".

גיימן יצר סדרה בת 2 חלקים בשם "Whatever Happened to the Caped Crusader?" ("מה קרה לנושא הצלב בעל הגלימה?", התכתבות עם הגליון שיצא אחרי מותו של סופרמן "Whatever Happened To The Man of Tomorrow?" של אלן מור) שהחלה בגליון של פברואר ותגמר בגליון שייצא ביום רביעי הקרוב עם גיליון מספר 853 של ה-Detective Comics. העלילה ממשיכה ממותו לכאורה של באטמן ב-"Batman R.I.P" של גרנט מוריסון. הסדרה של גיימן תאוגד לכריכה קשה ותצא לאור ביולי השנה.

בתחילת השנה יצא הסרט "Coraline" בארצות הברית, עיבוד לנובלה של גיימן משנת 2002 בבימויו של הנריסליק. גיימן, שבין עבודותיו הרבות ושלל הפרסים בהם זכה בולט הקומיקס "The Sandman", מקווה לביים סרט המבוסס על מיני סדרת הקומיקס "Death: The High Cost of Living" שהיא סדרת המשך לאיש החול. גיימן ביקר בישראל ב-2006 כחלק מפסטיבל אייקון לפנטזיה ומדע בדיוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully