וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: טרי פויזן - "קומסי קומסה"

עינב שיף

29.4.2009 / 5:58

רגע לפני החימום לדפש מוד ואלבום הבכורה, טרי פויזן משחררים גרסת סינגל ללהיט הוותיק וגילי סער מדברת דפש מוד

יח"צ - חד פעמי

תפסנו את גילי סער מטרי פויזן בסיומו של אירוע משמעותי: היא בדיוק רכשה את “Sounds of the Universe”, האלבום החדש של דפש מוד, אותם יחממו טרי פויזן ב- 10 במאי. כך, אם תתרחש הפגישה ההיסטורית בין דייב גאהן לסער מאחורי הקלעים, היא לפחות תוכל להחמיא לו על השירים אותם הוא כתב. "בינתיים אנחנו בבק סטייג' שלנו ולא מתוכנן שום דבר", היא מספרת לוואלה! תרבות לכבוד הסינגל החדש, “קומסי קומסה". "אנחנו סומכות על זה שמשהו או מישהו יגרום לזה לקרות, שיהיה איזה דיבור בינינו".

כן, אם הגעתם עד כאן

"שמע זה ממש מדהים שהם בחרו אותנו. מישהו אמר לנו שהזכרנו להם מאד את עצמם בתחילת הקריירה עם הקלידים ועם הסט אפ שלהם. אנחנו בעצמנו מתרגשים בטירוף, עושים חזרות כל יום, כל היום, מכינים הרבה הפתעות להופעה ויהיה מדהים, כי היו לנו הרבה מופעים בחו"ל, אבל שום דבר שמשתווה לזה".

באמצע מאי ינחת בחנויות אלבום הבכורה של טרי פויזן, שיכלול גם את הסינגל המצליח “Smack Snack". האלבום ייצא במקביל בשוויץ ונורווגיה ולאחריו תמשיך הלהקה בהופעות בישראל ובאירופה. "הלכנו בהרבה דרכים פתלתלות וקצת הפוך מכולם", מספרת סער. "הרבה לפני שהוצאנו אלבום הופענו בכל אירופה והופענו אינספור פעמים בארץ מבלי ששחררנו שום דבר. אולי היינו צריכים להיות מוכנים יותר כדי שכשנצא, נהיה מדויקים ונפגע בול. רוב הלהקות לא עובדות בצורה הזו, אבל זו הייתה הדרך שלנו והיא מוכיחה את עצמה כנכונה, כי הדברים התקבלו בטירוף ונכנסו למיינסטרים, לפוקס וגלגלצ. באמת שלא היינו יכולות לבקש יותר מזה".

יום העצמאות היום, מה תאחלו למדינה?

"אנחנו נולדנו לשלום שרק יגיע, אני מאחלת לעצמנו שננגן בפסטיבל ערבי-ישראלי. בינתיים זה לא קורה, אבל מי יודע, אולי יום אחד"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully