וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קת'רין זיטה ג'ונס רוצה להיות סוזן בויל

עינב שיף

29.4.2009 / 21:01

השחקנית מעוניינת בתפקיד בויל בסרט על חייה, בפרויקט שייקרא בשם ההולם "Hairy Angel". בינתיים, הודפת בויל את השמועות על עזיבתה את "Britain's Got Talnet"

קת'רין זיטה ג'ונס מעוניינת בתפקיד סוזן בויל בסרט על חייה. השחקנית בת ה-39 יצרה קשר עם מפיקי התוכנית "Britain's Got Talent" לאחר שצפתה בבויל והתעניינה בזכויות על סיפור חייה, עבור פרויקט שנקרא בשם המאופק "Hairy Angel" כפי שמפרסם הדיילי מייל. בפרויקט מעוניין גם במאי "טיטאניק", ג'יימס קאמרון.

"זו אחת מהבקשות הרבות שאנחנו מקבלים עבור זכויות על הסרט וסיפורי חייה של בויל", אמר מקור בתוכנית לדיילי מייל. "כל האנשים האלו רוצים להיות מקושרים אליה. היא הדבר הכי גדול בעולם". יחסי הציבור של זיטה ג'ונס הכחיש כי בכוונתה לשחק את בויל.

בינתיים ממשיכה בויל להדוף את השמועות אודות עזיבתה את "Britain's Got Talent" לטובת קריירה בארצות הברית ושחרור ממצבה הנפשי המעיק עקב ההתעניינות הרבה בה, כפי שרמז אחיה, ג'רארד, בראיונות לתקשורת. "אני לא על סף התמוטטות עצבים", אמרה בויל בראיון לאתר האינטרנט של התוכנית. "מעולם לא הרגשתי חיובית יותר, אין שום סיכוי שאני עוזבת. הדרך היחידה לגרום לי לעזוב את התוכנית היא אם סיימון קאוול יעיף אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully