וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: מופע המחווה לאריק איינשטיין

עינב שיף

30.4.2009 / 9:51

אירוע הוקרה ענק מתגבש בימים אלו לקול הזהב של המוזיקה הישראלית בכיכובם של שרית חדד, עלמה זהר, מאור כהן וכוכבים נוספים

אירוע הוקרה של אמני ישראל לאריק איינשטיין יתקיים ב-2 ביולי בפארק הירקון. לוואלה! תרבות נודע כי אירוע הענק יתקיים כהתרמה וכל הכנסותיו יועברו לעמותת "פתחון לב". בינתיים אישרו השתתפותם שרית חדד, עלמה זהר, מוש בן ארי, מאור כהן, שלומי שבן ואפרת גוש, הם בין האמנים שיופיעו באירוע אם כי רשימת האמנים עדיין מתגבשת. יואב קוטנר יערוך מוזיקלית את המופע, יהודה עדר יפיק מוזיקלית והמפיק חיים שמש יערוך אמנותית את האירוע. כרגע לא עומדת מאחורי הנושא חברת סלולר, אם כי אפשרויות שונות בנושא נבחנות בימים אלו בכדי להגדיל את סכום התרומה ולהקל על מחיר הכרטיס לאירוע.

לוואלה!תרבות נודע כי לקראת האירוע יצאו סינגלים שיקדמו את המופע וכי הסינגל הראשון שייצא יהיה של עלמה זוהר. הסינגל השני יהיה של לא פחות משרית חדד אם כי השירים אותן יבצעו השתיים נבחנים בימים אלו. "זה הולך להיות האירוע הישראלי הכי גדול של הקיץ", מסר גורם המעורב בהפקה.

אריק איינשטיין חגג יום הולדת 70 ב-3 בינואר השנה. הזמר הוציא לקראת חג הפסח אלבום אוסף חדש של שירי אהבה ובו שני שירים חדשים שכתב הזמר עם גיא בוקאטי, איתו הוציא איינשטיין את אלבומו האחרון. איינשטיין, שלא הופיע מאז תחילת שנות ה-80, לא צפוי להגיע לאירוע, כפי שלא הגיע למחווה שנערכה לו במסגרת המופע "עבודה עברית בפארק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully