וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושים שליחים

הילית וולברג

30.4.2009 / 12:35

הקמפיין הויראלי והאינטראקטיבי של "שליחות קטלנית 4" למד את טכניקת הגיוס שלו מ"האביר האפל". הילית וולברג נלחמת במכונות

באחד מהפרקים של "הפמליה", וינס והחברים נוסעים לשווק את "אקווה מן" בכנס הקומיקון, הבית של קהל המעריצים הכי אדוק ואובססיבי של כל מה שהוא קומיקס ומד"ב (במילים אחרות, חננות טילים). כשוינס מצליח להרוס את הראיון עם אחד מבכירי הבלוגיסטים בספירה (ריין ווילסון בהופעה מבריקה כתמיד), אי וטרטל מתעקשים לתקן את הטעות בכל מחיר, גם אם המחיר הוא פיתוי קטלני של שפנפנות ה"פוסי פטרול", בראשותה של ג'סי ג'יין (בהופעה מבריקה לא פחות). כי אם יש משהו שגיקים אוהבים יותר מקומיקס, זה פורנו. מאותו רגע ואילך כל שנותר ל"אקווה מן" לעשות זה לעבור את נתוני הפתיחה של "ספיידרמן "3 ולהפוך לשובר הקופות הגדול של כל הזמנים.

כל שצריך לעשות בשביל להבין כמה חשוב הוא קמפיין שיווקי מאסיבי סביב סרטי קומיקס או מד"ב הוא להעיף מבט בפסטיבלים מהסוג הזה ולהבין שעל קהל החנונים יקום וייפול הסרט שלך. האולפנים הגדולים כבר הבינו את הפואנטה, ועמם המפרסמים, הבמאים, הכוכבים – כולם עסוקים בלנשק את התחת המחוצ'קן של הקהילה הנאמנה שלהם ברשת, שכיום כבר לא מונה רק "כבדים" עוטי גלימות ונושאי חרבות, אלא גם גולשת אל מחוזות הנורמל, רוצה לומר כל מי שיש לו מחשב ונעשה משועמם רצח לעתים קרובות.

מכונת הלהיטים

את הרעיון הזה בדיוק, הפנימו בקמפיין של "האביר האפל", סרט שניפוץ קופות לרסיסים אינו זר לו, כשמפיצי הסרט השכילו לבנות קהילה שלמה מאפס, כשהם מפתים אותה ברמזים, בכתובות גרפיטי מעשה ידיו של הג'וקר, בעוגות מסתוריות שמחביאות בתוכן טלפונים סלולריים ושלל תעלומות והרפתקאות. מאותגרים חברתית בעלי ידע עודף במחשבים חברו למאגניבים עם פרופיל ברשת החברתית הכי נחשבת וביחד הם יצרו באזז אינטרנטי שאפשר לומר שתרם לא מעט להצלחת הסרט בקופות (זה והעובדה שהית' לדג'ר מת).

על אותו משקל, קצת אחרת, כבר שנה שמפומפמים ברשת טיזרים ל"שליחות קטלנית 4: הישועה", הסרט הרביעי בסדרת הטרמינייטור, הידוע יותר בכינוי "T4". אבל את התותחים הכבדים של סקיינט ויום הדין, שמרו מפיצי הסרט לרגעים שלפני. באמצעות טוויטר - קהילה שמתפתחת וגדלה הודות לאימוץ החם של סלבס שאוהבים לברבר ויש להם זמן ורשת אלחוטית כדי לחלוק עם מעריציהם את המחשבות שלהם – ניתן להצטרף אל המחתרת, Resistance 2018, ולהיאבק במכונות הרעות באמצעות השלמת מסרים מקודדים של חברת "סקיינט" ושידור מסרוני מצוקה בשם המין האנושי.

במהלך היום תוכלו לבדוק את העדכונים בחשבון הטוויטר שלכם, לבצע משימות במהירות על מנת לקבל נקודות, לענות על חידות וביחד, לפרוץ את מערכת המיחשוב של יצרנית הרובוטים שחרבה את העולם. ככל שתצברו יותר נקודות, תטפסו בסולם הדרגות בצבא המהפכה, זאת בהנחה שאף מכונה לא תקצור אתכם בדרך ותשתק את פעילותכם מה שייפגע במצב הנקודות שלכם. אין הגנה מפני המכונות, מזהירים המארגנים, כך שעליכם להיזהר ובעיקר להתחבר, כמה שיותר במשך היום.

הצטרפו לסקיינט

כדי להפוך את העסק לקצת יותר אמין, נוצר אתר משלים להילולת השליח הקטלני – אתר חברת המחקר, סקיינט, הקורא לכל בן אנוש להירשם לשורות החברה על מנת לעזור לה למצות את הפוטנציאל הרובוטי בפס הייצור שלה לטובת אותו אדם שמצדו, יעזור לצוות החוקרים בפיתוח אותה מכונה. לימים, המכונה הזאת כמובן תנסה להשמיד כל זכר ליצור עם די אן איי, אבל זה לא מה ימנע מאתנו להירשם באתר רק כי זה ממש כיף. את האלמנטים השונים באתר מלווה קול של אשה שטוענת ש"סקיינט מוקדשת לרובוטים שמוקדשים לנו" וש"המטרה של סקיינט היא לעזור לגזע האנושי להיות כל מה שהוא יכול להיות". מיותר לומר כמה מצמרר זה נשמע נוכח ההיכרות שלנו עם שלושת הסרטים הקודמים בסדרה, אבל כבר אמרנו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

וגם לקמרון

בסוף השנה, בדיוק בזמן לגל שוברי הקופות של חג המולד, ישחרר ג'יימס קמרון (בעיקרון "טיטאניק" אבל לעניינו, הוא יוצר סדרת "שליחות קטלנית") את "אוואטר", הרפתקת מדע בדיוני שמתרחשת על כוכב אחר ובתוכה גלום מסע רוחני ורגשי של גאולה ומהפכה (לשון האתר הרשמי). במילים אחרות, אין דרך לדעת על מה הסרט בדיוק, אבל תודו שזה נשמע מרתק. גם מפיצי הסרט הנוכחי הפנימו את נוהל האביר האפל והקימו אתר שאם תתחילו לגלוש בו עכשיו אולי תספיקו לשתול עץ בט"ו בשבט הקרוב, ואולי תצטרכו להודיע שתאחרו. אחרי הביקורות, העלילה, הדמויות והראיונות, תוכלו להתעכב על המדע שמאחורי הסרט ואותו כוכב בו מתרחשת העלילה. זה רק עניין של זמן עד שגם הסרט הזה יתפתח לכדי קהילה אינטרנטית שמחוברת בסיב דיגיטלי בלתי נראה של אנשים שהבינו שחנון אחד יכול ללכת מרחק גדול. גם אם הוא לא יוצא מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully