וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The Notwist מגיעים לישראל

עינב שיף

4.5.2009 / 0:00

ההרכב הגרמני והמוערך של האחים אייקר יגיע ב-16 ביולי להופעה אחת במועדון הבארבי בתל אביב

ההרכב הגרמני The Notwist יגיע לישראל להופעה אחת. ההרכב של האחים מרקוס (שהוא גם האיש המרכזי בלאלי פונה) ומיכאל אייקר (יחד עם מרטין גרטשמן), יופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-16 ביולי. על ההפקה אחראית מונוקרייב, שהביאה לישראל את חוזה גונזלס והוברפוניק. פתיחת הדלתות תהיה בשעה 21:30 ומחיר הכרטיס למופע עומד על 160 שקלים במכירה מוקדמת ו-180 שקלים ביום המופע.

Notwist קיימים מזה 20 שנים, החל מאלבום הבכורה הנושא את שם הלהקה שיצא בשנת 1990. מאז הוציאה הלהקה חמישה אלבומי אולפן, שבעה אי.פי'ז ו-DVD אחד, כמו גם עשרות רמיקסים שנעשו לשיריהם על ידי אמני אלטרנטיבה נחשבים כגון פנדה בר, קאריבו, פור טט ועוד. אלבומם המצליח ביותר הוא “Neon Golden", שיצא בשנת 2002 ומתוכו יצאו הסינגלים “Pick Up the Phone".

לאחר הפריצה הוציא ההרכב DVD בשם On/Off The Record ובו הבמאי יורג אדולף מתלווה להרכב. אלבומה האחרון של הלהקה, “The Devil You+Me" יצא בשנת 2008, מתוכו בלט הסינגל "Where in This World" והשיר "Boneless" (שמוקסס על ידי פנדה בר מהאנימל קולקטיב). לאחר צאת האלבום, יצאה הלהקה לסיבוב הופעות במסגרתו תגיע לישראל גם ב-16 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully