וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שתיים - "עוד מעט"

עינב שיף

3.5.2009 / 8:12

היכרות עם ענבל סמדר וליאת בנטוב, צמד חדש ומבטיח. השתיים עבדו בעבר עם ריטה ונמצאות בדרך לאלבום הבכורה

הד ארצי

(במאי: אסף לבני)

שתיים הוא צמד חדש המורכב מענבל סמדר וליאת בנטוב. השתיים נפגשו לפני ארבע שנים ביוזמתה של המוזיקאית רונית רולנד ומאז הן מנגנות ביחד, עד שלפני שנה החליטו על אלבום משותף. "התחלנו לכתוב ביחד ולנגן ביחד", מספרת סמדר, "והיה מאד מאד כיף. היינו יושבות המון בבית שלה או שלי ופשוט שרות". "כל אחת מאיתנו באה עם שירים שלה וממקום של סולנית לסולנית", מספרת בנטוב. "איכשהו זה המשיך למשהו אחר לגמרי, שילוב שעומד בפני עצמו".

איך העבודה ביניכן מתחלקת?

סמדר: "זה מאד תלוי. גם בדיסק וגם מחוצה לו, יש מכל הצורות – שירים שרק אני כתבתי או שירים שרק יעל כתבה. הסינגל "עוד מעט" הוא למילים שלי ולחן של ליאת, יש גם הפוך".

שתיים שגם כותבות וגם מלחינות הוא פתח להרבה אגו. איך אתן מסתדרות עם זה?

סמדר: "זה נכון שיש גם דברים שיכולים להיות קשים, אבל ההרגשה הכללית הייתה שטובות השתיים מן האחת. אני חייבת להגיד שאנחנו מאד משלימות את השנייה. כשהייתי מתקשרת לליאת בייאוש טוטאלי, היא הייתה מעודדת אותי. אנחנו שונות בפחדים ובדאגות שלנו, כך שזה עובד.

בנטוב: "יש בזה גם המון יתרונות, שאין בקריירה של סולן. תמיד יש עם מי להתייעץ למשל. אני מבחינתי, הרבה יותר סומכת על ענבל בהיבטים של הכתיבה, ההבנה שלה בשירים אפילו יותר משאני סומכת על עצמי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

וכשיש קשיים?

סמדר: " זו זוגיות לכל דבר, זה משהו שכל הזמן צריך לעבוד עליו כדי שהזוג יישאר נשוי. אז פה, אנחנו יודעות כל אחת מה חשוב לה. אצלי, הפתיחה של השיר זה הדבר הכי חשוב בעיני וליאת לעומת זאת, חייבת את הסוף. במקומות האלו אנחנו מוותרות את לשנייה, מתוך השלמה עם המצב הזוגי. מבחינת סגנון מוזיקלי, אנחנו די אוהבות דברים דומים".

בינתיים הספיקו השתיים גם לעבוד על שיר "אני גרה מול המים", שהלחינה סמדר למילותיו של יוסי בנאי זיכרונו לברכה. השיר ניתן לריטה, שהקליטה אותו לאלבומה האחרון, "רמזים", ולאחר מכן אף הופיעו עמה במספר הופעות. את אלבום הבכורה שלהן, שייצא בעוד מספר חודשים, מפיק ניר אוורבוך שעבד עם אפרת גוש, אמילי קרפל ואמנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully