וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולברין הרג את ביונסה

עינב שיף

3.5.2009 / 19:41

מסע יחסי הציבור האגרסיבי עשה את שלו ו"אקס-מן המקור: וולברין" כבש את טבלת שוברי הקופות עם 87 מיליון דולר שהותירו אותו בודד בפיסגה

הפתיחה המוחצת של "אקס-מן המקור: וולברין" בסוף השבוע הראשון להקרנתו מוכיחה שדליפת הסרט לא פגעה בו כלל. 87 מיליון דולר גרף סרטו של גווין הוד בכיכובו של יו ג'קמן, הפתיחה השניה בטיבה לסדרת "אקס-מן" אחרי "אקס-מן 2" שמונף בזכות החופש של יום הזיכרון האמריקאי של 2003.

הרחק הרחק במקום השני נמצא “אקסיות לכל הרוחות" בכיכובם של מת'יו מקונהי וג'ניפר גארנר, שהכניס בסוף השבוע הראשון לצאתו 15.3 מיליון דולר. “Obsessed", בכיכובה של ביונסה נואלס, פינה את המקום הראשון והתמקם שלישי עם 12.2 מיליון דולר בסוף השבוע, ירידה של 57.4 אחוזים בהכנסותיו.

"רק בן 17" בכיכובו של זאק אפרון מחזיק מעמד עם 6.3 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, שיחד עם השבועיים הקדומים מביאים לו רווחים בגובה 48.5 מיליון דולר בארצות הברית.

לא קריטי, אך יציב

"מפלצות נגד חייזרים" ממשיך לשמור על יציבות מרשימה בטבלה עם 5.8 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון ומקום חמישי בטבלת שוברי הקופות. בסך הכל גרף הסרט 182.4 מיליון דולר בארצות הברית בלבד, מספרים מצוינים לסרט בשבוע השישי להקרנתו. "The Soloist" עם ג'יימי פוקס ורוברט דאוני ג'וניור מחליק למקום השישי עם 5.6 מיליון דולר בסוף השבוע ו- “Earth" בעקבותיו עם 4.18 מיליון דולר.

מיילי לא עוברת את המאה

הנפילה הגדולה של סוף השבוע נרשמת אצל "Fighting" שביים דיטו מונטיאל. הסרט גרף בסוף השבע 4.17 מיליון דולר, ירידה של 62.1 אחוזים ברווחיו בסוף השבוע השני בלבד להקרנתו. "האנה מונטנה – הסרט" של מיילי סיירוס עומד להיפרד מהעשירייה מבלי שחצה את קו מאה המיליון בארצות הברית וכרגע רווחיו עומדים על 70.85 מיליון דולר. את העשירייה סוגר “State of Play" של קווין מקדונלד, שהרוויח בסוף השבוע 3.65 מיליון דולר לעומת 6.848 בסוף השבוע הקודם, המהווים קיצוץ של 46.6 אחוזים בהכנסותיו.

טבלת שוברי הקופות המלאה

1. "אקס-מן המקור: וולברין"
2. "אקסיות לכל הרוחות"
3. "Obsessed"
4. "רק בן 17"
5. "מפלצות נגד חייזרים"
6. "The Soloist"
7. "Earth"
8. "Fighting"
9. "האנה מונטנה - הסרט"
10. "State of Play"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully