וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמדומים" מוביל בפרסי הקולנוע של MTV

5.5.2009 / 11:17

סרט הערפדים ו"נער החידות ממומביי" מובילים במועמדויות בטקס פרסי הקולנוע של MTV שינחה אנדי סמברג. אמינם כבר בפנים

אמש הוכרזו המועמדים לטקס פרסי הקולנוע המסורתי של MTV כש"דמדומים" מוביל את הרשימה עם 7 מועמדויות ביניהן לסרט הטוב ביותר, ההופעה הנשית הטובה ביותר (קריסטן סטיוארט), והופעת הפריצה לשחקן (רוברט פטינסון וטיילר לוטנר).

"נער החידות ממומביי" גרף 6 מועמדויות ביניהן הסרט הטוב ביותר, הופעת פריצה לשחקנית (פרידה פינטו) והופעת פריצה לשחקן (דייב פאתל).

עוד מועמדים בולטים ברשימה הם "הייסקול מיוזיקל 3", "איירון מן" ו"האביר האפל", במסגרתו זכה השחקן המנוח הית' לדג'ר למועמדות נוספת שלאחר המוות בקטגורית הנבל הטוב ביותר.

השנה יוצגו 2 קטגוריות חדשות בתחרות, הראשונה, השיר הטוב ביותר מסרט", הכולל את שיר הנושא של מיילי סיירוס מתוך "האנה מונטנה", ואת שירו של ברוס ספרינגסטין מתוך "המתאבק" והשנייה "Best WTF Moment", המצדיעה לרגעים ביזאריים כמו הסצנה בה בן סטילר טועם את הדם של הראש הכרות ב"רעם טרופי" ואת הרגע בו איימי פולר מטילה מימיה בכיור ב"בייבי מאמא".

בקטגורית הקרב הטוב ביותר יאבקו כריסטיאן בייל והית' לדג'ר (כבאטמן והג'וקר ב"האביר האפל") בסת' רוגן, ג'יימס פרנקו ודני מקברייד ב"אננס אקספרס".

בקטגורית הנשיקה הטובה ביותר מתמודדים כמובן כוכבי "דמדומים", כוכבי "נער החידות ממומביי" ונשיקות הומואירוטיות בין ג'יימס פרנקו ושון פן ב"מילק" ופול ראד ותומס לנון ב"אני אוהב אותך, גבר".

אמינם כבר סגור

מי שינחה את הערב הוא אנדי סמברג מסאטרדיי נייט לייב, שכיכב בשלל יצירות מוזיקליות כמו "Dick In The Box" עם ג'סטין טימברלייק ו"Like A Boss" עם סת' רוגן. כוכבי סאטרדיי נייט לייב אחרים שהנחו בעבר את הטקס הם מייק מאיירס וג'ימי פאלון.

הערב יתקיים ב-31 במאי ב-9 בערב שעון מזרח ארצות הברית ביוניברסל סטודיו בקליפורניה וישודר בערוץ MTV הזמין בכבלים ובלווין.

רשימת ההופעות המלאה בטקס טרם פורסמה אך כבר ידוע שאמינם יופיע בערב לקראת צאתו של האלבום החדש "Relapse" ב-19 במאי.

החל מאתמול (ב') ניתן להצביע לפייבוריטים שלכם באתר הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • mtv
  • Movie Awards

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully