וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילוסקי מגיע לישראל

עינב שיף

5.5.2009 / 12:44

אתם מכירים אותו מהרי-אדיט ל- "Beggin" של פרנקי ואלי, אבל הוא גם אחד הדי ג'ייז הכי חמים בעולם. בעוד 10 ימים הוא מגיע למועדון "החתול והכלב" בתל אביב

המפיק והדי ג'יי הצרפתי פילוסקי יתקלט בישראל. פילוסקי, הפועל תחת הלייבל ההיפסטרי “D.I.R.T.Y” יגיע לישראל ב-15 במאי למועדון החתול והכלב בתל אביב, למסיבה בה יתקלטו גם דני בר עופרי גופר (East of Eden) ורד אקסס (Break It). פילוסקי התפרסם דרך הרמיקס המצליח ל-“ Beggin" של פראנקי ואלי ודרך סדרת רי-אדיטס לאמנים כגון נינה סימון, The The, ג'יי ג'יי קייל והמפורסם שבהם, ל- “Crawfish" של אלביס פרסלי.

אופציה נוספת לאותו יום שישי היא Tama Sumo ממועדון הפנורמה-בר הברלינאי. סומו תגיע לישראל כאורחת של פאקוטק , במסיבה שתתקיים בלוקיישן סודי יחד עם ריי הראל ואנה, סקילאטון, ו-Ronza. המסיבה תחל ב-23:00, עד השעה 00:30 יעמוד מחיר הכניסה על 25 שקלים ולאחר מכן יעלה ל-50 שקלים. ולמי שאלו לא מספיקים לו, גם מועדון הבלוק מארח אופציה מרתקת ב- 15 במאי בדמות Deadbeat, שם הבמה של סקוט מונטית' ואחד מיוצרי הטכנו-דאב המרתקים שפועלים כרגע. יחד איתו ינגנו אנשי וואלה! תרבות אמיר אגוזי וניב הדס, תת-מודאב ו- Chaim.

לפני כן, כמתאבן, יש לזכור שג'יימי לידל יופיע ב-15 במאי במועדון הזאפה בתל אביב עם שירים משני אלבומי הסולו המשובחים שלו ואולי גם חומרים של Super Colider, הצמד המשותף לו ולכריטיאן ווגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully