וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דום דה-לואיז הלך לעולמו

עינב שיף

5.5.2009 / 21:02

הקומיקאי שהיה שותף ל"מרוץ מחוף לחוף" ועבד גם עם מל ברוקס מת בגיל 75 לאחר מאבק במחלת הסרטן

השחקן והבדרן דום דה-לואיז מת אמש (ב') בבית החולים בלוס אנג'לס. דה-לואיז הלך לעולמו בגיל 75 לאחר מאבק בן שנה במחלת הסרטן. יחצנו של בנו אישר את הפרטים לסוכנויות הידיעות, אולם סירב להרחיב בנושא הידיעה.

דה-לואיז התפרסם בזכות משחקו והופעותיו בתוכניות שונות על הבמה, בטלוויזיה ובקולנוע. בין השאר שיחק דה-לואיז בתוכנית משלו, “The Dom DeLuise Show" משנת 1968 ששודרה ברשת CBS. דה-לואיז שיחק בסרטו של סידני לומט "אזעקת שווא" ובסדרת סרטים של מל ברוקס, ביניהם "אוכפים לוהטים", "ההיסטוריה המטורפת של העולם" ועוד. דה-לואיז אף ביים סרט בשם “Hot Stuff" שיצא בשנת 1979. דה-לואיז היה גם חובב בישול ופרסם מספר ספרי בישול. בתחום הכתיבה הוא חיבר גם מספר ספרי ילדים.


עוד התפרסם דה-לואיז במשחקו לצד ברט ריינולדס בסרטים "הסוף", "מירוץ מחוף לחוף" בין היתר. "חשבתי באחד הימים על זה", מסר ריינולדס בהצהרה רשמית. "כשאתה מזדקן אתה חושב על כך יותר ויותר, חששתי מהרגע הזה. דום תמיד גרם לכולם להרגיש טוב יותר כשהוא היה בסביבה. מעולם לא שמעתי אותו אומר מילה לא נחמדה על מישהו. אני אתגעגע אליו מאד". דה-לואיז הותיר אחריו אישה, הקומיקאית קארול ארת'ור ושלושה ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully