וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפ של אורן לביא לפסטיבל L.A

עינב שיף

6.5.2009 / 0:02

"City of Borders", הקו-פרודוקציה הישראלית פלסטינית אודות חיי הומואים ולסביות בירושלים תגיע לפסטיבל היוקרתי, כמו גם הקליפ המפורסם של "Her Morning Elegance"

הסרט "City of Borders", הפקה ישראלית-פלסטינית-אמריקאית ישתתף בפסטיבל הסרטים היוקרתי של לוס אנג'לס. הסרט, העוסק בבסכסוך הישראלי פלסטיני דרך זהות מינית ומגדרית על בסיס ההתחרשויות בפאב "שושן" בוים על ידי סון יו והוקרן כבר בפסטיבלים היוקרתיים של סן פרנסיסקו וטורונטו. הסרן יוקרן בחלק ה- International Showcase לצד סרטים ממדינות רבות.

נציג ישראלי נוסף בפסטיבל היוקרתי הוא “Her Morning Elegance", הקליפ המרשים והמדובר של אורן לביא, שיוקרן לצד חמישים וידאו קליפים נוספים בחלק המוזיקלי של הפסטיבל. הקליפ, שבויים על ידי לביא עצמו, יובל ומרב נתן, נצפה על ידי מאות אלפים ביוטיוב ואף הביא את לביא להופעה ישראלית ראשונה בתוכנית הבידור של ג'ימי קימל.

פסטיבל לוס אנג'לס יתקיים בין ה- 18 ל- 28 ביוני בעיר. הפסטיבל ייפתח בהקרנת סרטו של מייקל מאן, “Public Enemies" בכיכובם של כריסטיאן בייל, ג'וני דפ, טאטום צ'אנינג ומריון קוטיארד, זוכת האוסקר על תפקידה כאדית פיאף בסרט " אדית פיאף - החיים בורוד". לפסטיבל נבחרו כ- 200 סרטים מבין 4,600 שהוגשו וכן יוקרנו בו כ- 50 קליפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully