וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן המחלה של פארה פוסט

6.5.2009 / 10:43

בשבוע הבא ישודר בארצות הברית יומן המחלה המצולם של השחקנית, הנאבקת במחלת הסרטן כבר שנתיים וחצי

הצעד בו נקטה כוכבת הריאליטי ג'ייד גודי, כשתיעדה כל שלב במחלת הסרטן בה חלתה, עד יומה האחרון, היה כזה שהוגדר כחוצה את הקווים של תיעוד מהסוג הזה. כוכבת הסדרה הנוסטלגית "המלאכיות של צ'רלי", פארה פוסט, הלכה בעקבות הרעיון של גודי וצילמה יומן מפורט המתאר את מאבקה במחלת הסרטן בה לקתה לפני שנתיים וחצי.

פוסט, 62, שטופלה נגד המחלה בארצות הברית ובגרמניה תחשוף את מאבקה האישי בחיי היום יום ביומן שישודר ב-15 במאי ברשת NBC האמריקאית, תחת השם "הסיפור של פארה".

"אף פעם לא הבנתי למה אנשים מעוניינים בדברים שאני עושה, עד עכשיו", אמרה השחקנית בהצהרה. "כמה שהייתי רוצה לשמור את הסרטן שלי פרטי, אני עכשיו מבינה שיש לי אחריות מסוימת כלפי אלו שנלחמים במלחמה שלהם ועשויים להפיק תועלת מללמוד על המלחמה שלי".

הסרט שאורכו שעתיים צולם במצלמת הוידאו הפרטית של פוסט וכולל הופעות של בן זוגה של פוסט, ריאן אוניל ושל עמיתותיה ל"מלאכיות של צ'רלי", ג'קלין סמית וקייט ג'קסון.

פארה פוסט אובחנה בסרטן פי הטבעת בספטמבר 2006. אחרי 4 חודשים הודיעה פוסט שהיא בריאה לגמרי, אך במאי 2007 חזר הסרטן לתקוף. פוסט נסעה לטיפול אלטרנטיבי בגרמניה לאחר שצצו דיווחים על התפשטות הסרטן לכבד, אולם רופאיה של פוסט לא אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully