וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

6.5.2009 / 23:01

בחזרה לסטארטרק, ג'וליה רוברטס הישראלית, מוני מושונוב עם גווינת' פאלטרו, מורגן פרימן גנב וג'ט לי כרגיל - לוחם. הסרטים החדשים על המסך הגדול

סטארטרק

אחד הסרטים המדוברים של הזמן האחרון חוזר למותג "מסע בין כוכבים" (באנגלית, בעברית זה נשאר "סטארטרק") ולקירק וספוק הצעירים, המתמודדים עם זהותם והציפיות מהם לאור יכולותיהם כמפקדים והמלחמה שעתידה לפרוץ בין המין האנושי לזה הוולקני. במאי: ג'יי ג'יי אברהמס. שחקנים: כריס פיין, סיימון פג, אריק באנה, ווינונה ריידר (126 דקות)

ג'וליה מיה

ג'וני הוא במאי סרטים סוג ב' עם קהל מעריצים ונישואים במשבר. כשהוא נתקל במיה, הדומה להפליא לג'וליה רוברטס, הוא מתאהב לחלוטין ומחליט לעשות יחד עמה גרסה ל"אישה יפה". מיה לא נענית בקלות לחיזוריו של ג'וני, אך השניים צפויים לגלות דברים מפתיעים האחד על השנייה. במאי: יובל גרנות. שחקנים: חיים זנאתי, הגר בן אשר, דורי בן זאב (87 דקות)

קוד השתיקה

מורגן פרימן בתפקיד גנב הפועל לפי שלושה קודים מאסכולת האולד סקול – עושה את המוטל עליו, שומר על השותף שלו ולא משתף פעולה עם המשטרה. לאחר שהוא מאבד את שותפו, מוצא פרימן עניין בגנב חדש ומבטיח, בגילומו של אנתוניו בנדרס. יחד עם יוצאים למשימה האחרונה שבסופה יוכלו להשיב חוב של שותפו המנוח של פרימן. אם לא יעשו זאת – זה לא ייגמר בטוב. במאית: מימי לדר. שחקנים: מורגן פרימן, אנתוניו בנדרס, ראדהא מיטשל (104 דקות)

שתי אהבות

ליאונרד (חואקין פיניקס) מחלים מלב שבור באמצעות שתי נשים אותן הוא פוגש בחזרה לבית הוריו. האחת היא מישל (גוונית' פאלטרו), שכנה בלונדינית מסתורית והשנייה היא סנדרה (וינסה שואו) טובת הלב, שאביה הוא שותף בעסק המשפחתי של הוריו של לאונרד. המאבק בין משיכתו למישל לעומת הנוחות שביחסיו עם סנדרה עלולה להובילו לייאוש ודיכאון, שכמעט סיימו את חייו לפני שחזר לבית הוריו. במאי: ג'יימס גריי, שחקנים: חואקין פיניקס, גוונית' פאלטרו, וינסה שואו, מוני מושונוב (110 דקות)

שרי המלחמה

ג'ט לי בתפקיד גנרל פאנג, צעיר מבטיח ומלא שאיפות להפיל את שושלת צ'ינג המושחתת, אולם אישה המפרידה בינו לבין שותפיו לנשק מובילה אותו מקרב לקרב, דרך האינטריגות והקרבות המרים המנסים לשמר את הקיים. במאי: פיטר צ'אן שחקנים: ג'ט לי, אנדי לאו, זו זינגליי (110 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully