וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפוץ, ואני אחריך

דרור רפאל

7.5.2009 / 2:21

האם הייתם קופצים לירקון על מנת להציל את אלופת הארץ בקיאקים? ומה אם היה מדובר בקרוב משפחה? דרור רפאל מזוהם

מי מכם היה מוכן לקפוץ?

בעקבות טביעתה של יסמין פיינגולד במי הירקון העכורים מתחייב לשאול האם אתה היית מסתכן וקופץ להציל אותה? ידוע שישראלים הם הראשונים לעזור למי שנופל ברחוב, אבל במי הירקון המזוהמים? לא נראה לי. ואם היית יודע שזו אלופת הארץ בקיאקים, ובתו של אייבי נתן שהתכחש לה כל השנים? אז אולי. ואם זה היה קרוב משפחה שלך? אז תלוי מי. ואם זו אילנה אביטל? גם ככה הקריירה שלה בקנטים. דילמה.

נקווה שהירקון לא יעמיד אותנו בפני שאלות כאלה שוב (בריאות שלמה, וחזרה מהירה לחתירה בקיאק שלוחה גם מכאן ליסמין).

למה, בעצם, לא להסגיר את דן חלוץ לספרדים?

בספרד החליטו השבוע לשפוט את דן חלוץ ושישה קצינים נוספים על תקיפת סלאח שחאדה. בחיסול נהרגו גם 14 אזרחים, בהם 9 ילדים. האינסטינקט הישראלי הפטריוטי אומר לצאת נגד הספרדים, ולהזכיר להם את האסונות שהם הביאו עלינו: האינקוויזיציה, פרנקו ושירי הלדינו של יהורם גאון. אבל אולי צריך לשאול אחרת: אם זה היה דן חלוץ בירקון, היית קופץ להציל אותו? כנראה שלא. אז למה להציל אותו מהספרדים? אולי הליך הסגרה מסודר לספרד הוא לא רעיון רע.

כולנו זוכרים את 'רעד קל בכנף המטוס' לשאלה 'מה מרגיש טייס אחרי שהוריד פצצה של טון על הבניין והרג חפים מפשע?' אז נכון שבדרך כלל אנחנו צודקים וכל העולם טועה. אבל לפעמים לא.

כמה מהר נעלמו סוזן בויל והחזירים מחיינו?

שתי תופעות גדולות ומפחידות תקפו אותנו לאחרונה: סוזן בויל ושפעת החזירים. ואולי עדיף היה, שבויל הייתה חוטפת שפעת חזירים ושתי פרשיות עגומות היו הופכות לאחת שמחה. שתי המגפות נעלמו כלא היו, כי נופחו והורחבו מעבר לכל פרופורציה. נכון, בויל באה מנופחת ורחבה מהבית. לתקשורת כח מוגבל, מתברר. וכך נותרנו השבוע בלי משהו לפחד ממנו, ובלי משהו להתלהב ממנו.

אל דאגה, בשבוע הבא נתלהב מהרוק ונפחד מפגיעה בפופ : דפש מוד יופיעו בפארק הירקון וכולנו נתלהב מלצעוק להם בפה! בתחת ! ב"Just Can't Get Enough", ומנגד, נפחד מפגיעה בפופ (בנדיקטוס). "מבצע האבטחה הגדול בתולדות המדינה" יצעקו וודאי כותרות העיתונים. נותר רק לדמיין כמה אירוני זה יהיה אם, חלילא, יפגעו בו פה, או לא עלינו, הוא ייפול לירקון ואף אחד לא יקפוץ להציל אותו.

איך אפשר לשדרג את הסלבס?

התוכנית 'שדרג את הסלב' ששודרה השבוע הייתה מרתקת במיוחד בגלל האנשים שליד הסלבס. אילנה אביטל, רודריגו גונזלס, שלומי בראל ודניאלה פיק מוצאים שהקריירה שלהם תקועה ונזקקים לתוכנית קטנה בערוץ הבידור כדי לחזור לעניינים. אותי סיקרנו האנשים שליד, אלה שתומכים ועוזרים משקים ומטפחים אך הפרח נובל.

נסו לראות את ההורים המיואשים של שלומי בראל שמכניסים את הקואצ'רית לביתם – עצוב ונוגע ללב; תתעכבו לרגע בסוכן של אילנה אביטל שנותן לה תחושה שכן, זה עוד רגע יקרה לה שוב; שימו לב להתלהבות של אמיר פיי גוטמן שעוזר לדניאלה פיק (מה בדיוק עושה אותו ליותר מוצלח ממנה?) והכוכבת של התוכנית, הקואצ'רית. אולי אם הייתה לוקחת מאמן אישי משל עצמה, הייתה יכולה להגיע לקצת יותר מתוכנית בערוץ הבידור. ההורים של בראל, הסוכן של אביטל הקואצ'רית התימהונית - הלב יוצא אל שחקני המשנה במחזה העצוב של סלבס שכמו עומדים על שפת הירקון ורק זקוקים לדחיפה קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully