וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון שוב נתבע

7.5.2009 / 11:44

מלך הפופ קיבלת תביעה על סך 44 מיליון דולר מאשת יחסי הציבור שלו לשעבר שטוענת שג'קסון לא שילם לה על עבודתה

ריימון ביין, היחצ"נית לשעבר של מייקל ג'קסון בתקופת המשפט המפורסם שלו ב-2005 בדבר התעללות בילדים ומאוחר יותר מנהלת העסקים שלו, הגישה תביעה אזרחית נגד הזמר בבית המשפט בוושינגטון הבירה. כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס.

בהצהרה לעיתונות אמרה: "לצערי מר ג'קסון בחר שלא לכבד את המחוייבויות הפיננסיות של ההיקשרות החוזית בינינו, חרף הנסיונות שלי לפתור באופן ידידותי את העניין. אני מאוכזבת מאוד מאי יכולתו של מר ג'קסון לעמוד בהתחייבויות".

על פי התביעה ג'קסון היה אמור לשלם לביין 10 אחוזים מכל עסקה שסגר בעזרתה, אך לטענתה לא שולם הסכום. הסכום עליו תובעת ביין את ג'קסון הוא 44 מיליון דולר על נזקים ושכר עורכי דין.

ביין ליוותה את ג'קסון באחד מרגעי השפל בקריירה שלו והפכה לקול המייצג שלו מול העיתונות בכל מה שקשור למשפט שהתנהל נגדו על התעללות בילדים וניצול מיני בקליפורניה. ביין עמדה לצד ג'קסון גם בשנה שעברה, בה היה נתון בקשיים כלכליים ומכר את אחוזת נוורלנד שברשותו, כשהוא מתגורר באותה תקופה באירלנד ובבחריין לסירוגין.

ב-2006 ביין מונתה על ידי ג'קסון להיות המנהלת העסקית של העסקים ברשותו של הכוכב. על אף שמונתה תחילה כדוברת של ג'קסון, עד מהרה ניהלה את חסכונות החירום של ג'קסון כמו גם את בעיות הדיור שלו, ארגוני הנסיעות שלו והאבטחה סביבו ואפילו את יומן הפגישות של הכוכב.

ביין מצטרפת לשורה ארוכה של בעלי מקצוע, רואי חשבון, יועצים וכו', אשר תבעו את ג'קסון בשנים האחרונות על הפרת חוזים ומניעת תשלומים. רוב התביעות הוכרעו בבית המשפט.

דוברו הנוכחי של ג'קסון לא השיב לשיחות הטלפון מסוכנות הידיעות רויטרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully