וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הביטול לא היה תלוי בנו"

עינב שיף

8.5.2009 / 12:58

מרטין גור התייחס לביטול המופע הקודם של הלהקה לפני שלוש שנים במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר בתל אביב. הולך להיות חם ביום ראשון

שי אוקנין

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט


שלוש שנים אחרי, מרטין גור טוען כי ביטול ההופעה הקודמת שתוכננה לישראל לא היתה קשורה להחלטת הלהקה עצמה. לשאלת וואלה! תרבות אמר גור כי "ההחלטה לבטל את ההופעה נלקחה מאיתנו. הצוות שלנו הרגיש שזה לא בטוח עבורו להיות כאן והוא צריך לשהות כאן יותר מאיתנו וזה לא היה הוגן להכריח אותם לבוא לכאן".

הקלידן אנדרו פלטשר התבדח כשאמר כי "למופע הזה נמכרו כרטיסים ביותר מ-25 אחוזים מהפעם הקודמת. אולי אנחנו צריכים עוד כל מיני ביטולים". גור התייחס למופע בישראל כאתגר חדש בחיי הלהקה. "זה לא שעשינו עדיין הכל", הוא אמר. "אנחנו בפעם הראשונה כאן וזה משהו חדש ומרגש עבורנו".

כשנשאל דייב גהאן האם הוא מכיר את תולדות הסכסוך הישראלי-פלסטיני, ענה גהאן "צריך לחיות קצת מתחת לאבן כדי לא להכיר אותו, הוא הרי נמשך כמה אלפי שנים. אני חושב שהגיע הזמן שכולנו נחיה בשלום, לא?". פלטשר סיפר כי הלהקה נמנעת מפוליטיקה בשיריה. "אנחנו כותבים על יחסים ועל דברים יומיומיים", הסביר.

מה יהיה עם "בפה, בתחת"?

בשארית מסיבת העיתונאים שהתקיימה היום (ו') במלון הילטון בתל אביב ענתה הלהקה לשאלות בנוגע להופעה, האלבום החדש ונושאים נוספים. "כשהחלטנו לצאת לטור התחלנו לחשוב על זה. יש לנו המון מעריצים במשך הכל השירים ואנחנו רוצים לנגן שירים שאנחנו אוהבים", אמר גהאן. "זה לא כל כך קשה, יש רשימה של 30-40 שירים ואחר כך מצמצים את זה להופעה של קצת יותר משעתייים. יהיו 6-7 שירים מהאלבום החדש, כמה ישנים וכמה הפתעות". לשאלה האם הם מתכננים לבצע את "I Just Can't Get Enough", לאור העיבוד הישראלי המיוחד שהומצא לו ("בפה, בתחת"), ענה גהאן כי הוא מבין את הייחוד שיש בשיר הזה אולם לא ענה האם השיר יבוצע בישראל.

פלטשר, גהאן וגור נתבקשו לבחור את השירי האהוב עליהם, כרמז לשירים שיבוצעו. פלטשר חשף כי השיר האהוב עליו הוא “World in My Eyes", בשל החשיבות שלו להצלחת הלהקה. גהאן אמר כי “I Feel You" הוא השיר עבורו ואילו גור אמר "אין לי שיר אחד במיוחד, זה מאד קשה כשיש לך כל כך הרבה שירים". פלטשר ניצל את ההזדמנות להתבדח על חשבונו של גור ואמר לו “Just Cant Get Enough" (שלא הוא כתב, אלא וינס קלארק - ע.ש).

המפיקים שוקי וייס ומארק ליברברג פתחו את מסיבת העיתונאים. ליברברג אמר כי "אנחנו נרגשים לראות את החלום שלנו מתגשם. אתם יודעים כמה היינו הרוסים כשנאלצנו לבטל את ההופעה לפני שלוש שנים וכמה התרגשנו לקיים את ההבטחה לשוקי. חידשנו את ההבטחה שלנו ואנחנו מאושרים להיות כאן. אני מאושר שהצדדים שהיו עוינים אז נענו לבקשתנו וינצרו את העוינות ביניהם למשך זמן הקונצרט ואם זה יימשך לאחר הקונצרט – אנחנו נהיה מאושרים. הלהקה קיבלה קבלת פנים חמה וזו הייתה התחלה מרגשת ואנחנו מצפים להופעה מצוינת".

  • עוד באותו נושא:
  • דפש מוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully