וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיפר סאת'רלנד הסגיר את עצמו

עינב שיף

8.5.2009 / 14:48

כוכב "24" יואשם בתקיפה לאחר שנגח בפניו של צלם אופנה במועדון לילה, לאחר שהאחרון הפריע לו לדבר עם ברוק שילדס

השחקן קיפר סאת'רלנד יואשם בתקיפה. כוכב "24" הסגיר עצמו אמש (ה') למשטרת ניו יורק לאחר שהיה מבוקש לחקירה, בעקבות נגיחה בפניו של צלם אופנה ביום ב' האחרון. דוברת המשטרה אמרה כי סאת'רלנד יואשם באשמת תקיפה מינורית ולא חמורה.

לטענת המשטרה, סאת'רלנד תקף את צלם האופנה ג'ק מק'קולאו , לאחר שהאחרון התערב בשיחה בינו לבין השחקנית ברוק שילדס. מק'קולאו דיווח למשטרה אודות התקיפה וצולם עם חתך באפו. סאת'רלנד לא נאסר ועזב את תחנת המשטרה כשהוא לא עונה לשאלות העיתונאים שציפו לו. סאת'רלנד צפוי לשוב לבית המשפט בתוך מספר שבועות.

כעת מתעוררות שאלות לגבי תחילת העבודה על העונה השמינית של הסדרה בה סאת'רלנד מככב בשנים האחרונות, "24". התוכנית המצליחה הייתה אמורה להתחיל בשלב ההפקה של העונה השמינית בסוף החודש, אולם אם יוענש סאת'רלנד באופן חמור – הסדרה תצטרך לשנות את לוח הזמנים הצפוי לה. ההוליווד ריפורטר מדווח כי מקור המקורב לסאת'רלנד דחה את החששות וטען כי כל עונש בנושא יהיה מינורי שלא יפגע בהפקה.

זוהי הסתבכות נוספת של סאת'רלנד, שריצה יומיים במאסר לאחר שנתפס בלוס אנג'לס בשנת 2007 כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול. בזמן המעצר, היה סאת'רלנד בתקופת תנאי על אותה עבירה בדיוק. גורמים משפטיים בלוס אנג'לס אמרו להוליווד ריפורטר כי הם יחליטו בהמשך האם להפעיל את התנאי של סאת'רלנד לאור התקרית בניו יורק.

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully