וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול

אמיר אגוזי

8.5.2009 / 15:41

שלושה כוכבים יש לקאסט השבועי של אמיר אגוזי. מי הם, מדוע דווקא הם, ואיך הם נשמעים? תצטרכו להיכנס כדי לדעת

MRR-ADM – 1ne // MRR-ADM

Nino Moschella – Inside Yourself // Ubiquity

Feist – I Feel It All (Gonzales remix) // Polydor

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Jamie Lidell – A Little Bit More (Luke Vibert remix) // Warp

Gonzales – Slow Down (Teki Latex remix) // Arts&Crafts

Shawn Lee’s Ping Pong Orchestra – Rock Your Body // Ubiquity

מהדורת השבוע התגבשה תחילה סביב שני מוזיקאים-זמרים שאהובים עליי במיוחד – ג'יימי לידל ושון לי – שכבר הופיעו כאן מספר פעמים כל אחד במהלך הכמעט שנה לשידורינו (אם כבר סופרים, אז בערך 5 ו-3 פעמים בהתאמה, שזה הרבה). יש דמיון מסוים ביצירה המגוונת שלהם, לפחות כך אני רואה זאת; בהפקותיהם האישיות והמקומות הרבים והשונים בהם התארחו חצו בהצלחה מספר רב של גבולות ז'אנרים, כשלכל מקום אליו הלכו גם הביאו עימם בהצלחה את הפרסונה החזקה והמובחנת שלהם.

נתחיל עם שון לי, שעל אלבומו החדש "Soul in the Hole" כתב כאן איל רוב מוקדם יותר השבוע, מה שעשה לי חשק לחשוף אותו עוד חומרים שלו. לי מיוצג כאן עם שני קטעים; הראשון מתוך אלבום הקאברים "Hit the Hits" – גרסת הכיסוי ל"רוק יור באדי" של ג'סטין טימברלייק – והשני הוא קטע מאלבומו של Muallem מ-2004 (דיג 'יי/מפיק גרמני שגם ניתן לשמוע בתל-אביב לא מעט) בו הוא מתארח.

בחסותו של לי נכללו כאן גם חברו ללייבל נינו מושלה, שגם לו אלבום חדש ומצופה שעומד לראות אור בכל רגע, ואינטרו התופים של חבורת MRR-ADM של מלקולם קאטו – שבדומה לשון לי משמש כמתופף בכיר בסצינת הנו-פאנק ומסומפל רבות על-ידי הרכבים אלקטרונים (מלקולם קאטו היה שותף ב-Unkle, ואילו ביטים של שון לי סומפלו על-ידי הגורילאז למשל. חוץ מזה שניהם אנגלים במקור שפעילים בעיקר סביב הלייבלים וחבורות המוזיקאים של החוף המערבי בארה"ב). וגם גילוי נאות – שון לי הוא הזמר שמתארח אצל פולאר פייר בתקליט הבכורה של בוטניקה הלייבל.

Mayer Hawthorne – Maybe So, Maybe No // Stones Throw

Lo Fidelity Allstars ft Jamie Lidell – Deep Ellum… Hold On // Skint

Mocky ft Jamie Lidell – In the Meantime // Four

את הכוכב השני של המהדורה, ג'יימי לידל, שמגיע בשישי הבא להופעה שלא כדאי לכם לפספס, כבר לא נראה לי שממש צריך להציג. אילולא הראיון-מיקס שערך איתו נדב רביד לתוכנית "הקצה" ששודרה בשלישי האחרון, כנראה שהיינו עושים לו ספיישל דומה בעצמנו, אז במקום זה חפרנו הלאה ברפרטואר העשיר שלו, ויצאנו לטיול בקרב חבורת הכישרונות הכה אהובה של מוקי-פייסט-גונזאלס שמקיפה אותו, ושמרבים לשתף פעולה ולהתארח זה אצל זה. האמת שהצלילה לתוך גוף העבודה ההולך ומתעצם של כל אלו הייתה תענוג מומלץ כשלעצמו, שכן הוא כולל כזה שפע של מוזיקה מעולה שבקלות ניתן היה למלא איתו מהדורה נוספת.

Gonzales – Gringo Star // Kitty Yo

The The – Giant (Pilooski edit) // Dirty

Muallem ft Shawn Lee – Cheerleader // Compost

Osborne – Wait a Minute // Spectral Sound

Octet – Euro vs Dollars (Pilooski edit) // Dirty

ואפילו כוכב שלישי יש למהדורה הזו – פילוסקי הצרפתי – בעצמו אורח חוזר אצלנו, שמגיע גם הוא בשישי הבא לתל-אביב. לא רק שהאדיטים שלו התאימו למהדורה ככפפה, הם גם מנעו מאיתנו מלהתאפק ולכלול בכל זאת כמה קטעים חדשים היישר מהתנור – האחד של מפיק האוס-טכנו האקסצנטרי אוסבורן, כאן עם "Wait a Minute" הדיסקו-ווקודרי, ו-"TNT" הנפלא של ת'יאופילוס לונדון – ראפר צעיר שהמיקסטייפ שלו "This Charming Mixtape" עושה כעת גלים בבלוגספירה.

Theophilius London – TNT

Noze – L’Inconnu Du Placard // Get Physical

Gary Davis – The Professor’s Here // Rong

Mocky ft Tylor Savvy – Catch a Moment in Time // Fine

Mocky ft Feist – Fightin’ Away the Tears // Four

Jamie Lidell – Multiply (Gonzales In a Minor Key version) // Warp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully