וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה ההרשמה לרדבול מיוזיק אקדמי בלונדון

עינב שיף

11.5.2009 / 18:12

הכנס היוקרתי למוזיקאים מזמין יוצרים לשלוח דיסקים ולנסות להתקבל לשבועיים של כיתות אמן וחיבור לתעשיית המוזיקה העולמית

נפתחה ההרשמה לתחרות ה- Red Bull Music Academy בלונדון. זו השנה ה- 12 בה מתבקשים מוזיקאים, נגנים, דיג'ייז ומפיקים לשלוח קטעים משלהם כשבסופו של דבר מתקבצים הנבחרים מביניהם לשבועיים של הרצאות, הופעות, כיתות אמן בנושאים מוזיקליים.

העיר שנבחרה לארח את הסדנה השנה היא לונדון וההרשמה תיסגר ב- 27 ביולי. יוצרים המבקשים להשתתף נדרשים לשלוח דיסק באורך חצי שעה המכיל מוזיקה מקורית או די ג'יי סט ותמונה, כשהנבחרים יוזמנו לבקר באקדמיה בשני סבבים – הראשון ב- 7 בפברואר 2010 והשני ב- 28 בפברואר באותה שנה.

בנוסף במהלך חודש יוני יתקיימו סדנאות רד בול מיוזיק אקדמי בירושלים, תל-אביב וחיפה וסדנה מרכזית באפרטמנט בתל אביב, שם יתארחו הצמד רדיו טריפ שיחשפו מקרוב את עולמם החל מהפקה, עבודה עם אמנים ושאר נושאים מרתקים.

למידע נוסף ולהשתתפות בסדנאות מומלץ להיכנס לבלוג המקומי בקישור שלמטה או ליצור קשר בכתובת המייל: yarin@redbullmusicacademy.com

בשנה שעברה הנציג הישראלי באקדמיה היה המוזיקאי מיכאל כהן, חצי הצמד כהן@מושון. גם המפיק והדי ג'יי המצליח אריאל "כלבתא" תגר השתתף בעבר באקדמיה כמו גם יוגו, דני בר ודי ג'ייז נוספים. עם זאת, מבקשים המארגנים להדגיש, התחרות אינה מיועדת לדי ג'ייז בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully