וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייקה אופיר - "שוטר מקוף"

עינב שיף

12.5.2009 / 9:10

לכבוד אוסף משולש וחדש קבלו את מערכון "שוטר המקוף" המפורסם, עליו מבוססת דמותו של השוטר אזולאי . גם אשתו של אופיר, לידיה, מתגעגעת

הד ארצי

(באדיבות הד ארצי)

בימים אלו יוצא אוסף חדש ומשולש לשייקה אופיר, הבדרן הישראלי הענק, האחראי על נכסי צאן ברזל כמו "יופי נחמה" וכמובן, השוטר אזולאי. מתוך האוסף, בחרנו להביא לכם את "שוטר מקוף", המערכון על פיו מבוססת דמותו של השוטר אזולאי, שהיה לאחד מתפקידי הקולנוע הגדולים והחושבים ביותר בתרבות הישראלית.

"האוסף הזה הוא שמחה גדולה עבורי", אומרת לוואלה! תרבות לידיה אופיר, אלמנתו של שייקה ז"ל שהלך לעולמו בשנת 1987. "אתה לא מאמין כמה טלפונים הגיעו אליי מאנשים שרצו לשמוע את הדברים שלו ולא יכולו. עכשיו כמעט הכל נמצא על דיסקים ואפשר להאזין להם וזו שמחה גדולה".

איזה מערכון את הכי אוהבת?

"אני אוהבת כמעט את כולם, אבל את 'ציונה והעין המקולקלת' אני הכי אוהבת. הבת שלי, קארין נולדה עם פגם בעין בצבעים והיא חשבה כל השנים שזה עליה, אבל זה נכתב הרבה לפני שפגשתי את שייקה", מתייחסת לידיה לבתם המשותפת, השחקנית קארין אופיר. "אני גם מאד אוהבת את השיר 'בעינייך אביט' שיש לי הרגשה שהוא נכתב עליי, למרות שבסוף מגלים שהוא על כלב ים. כשמקשיבים לרוב השיר, אפשר לחשוב שהוא על אישה, ואני חושבת שזה עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully