וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

M83 יופיעו בישראל

עינב שיף

12.5.2009 / 22:15

ההרכב המוערך של אנתוני גונזלס יגיע להופעה אחת במועדון הבארבי בתל אביב ב- 1 ביולי, רגע אחרי סיבוב הופעות אירופאי עם דפש מוד

M83 הרכב האינדי המוערך בראשות אנתוני גונזלס יופיע ב- 1 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב. להופעה יגיע ההרכב לאחר סיבוב אירופאי ומופע חימום של דפש מוד. בעבר חימם ההרכב להקות מובילות כמו קינגז אוף ליאון והקילרז.

הלהקה תגיע לישראל באמצעות חברת ההפקות נרנג'ה של ערן אריאלי ויונתן אלימלך דה-וולף, האחראים על הבאתם של קורט וגנר וההרכב Why?, שיופיע בישראל ב- 15 ביולי. החברה אף יוצאת במבצע בו ניתן יהיה לרכוש כרטיס משולב לשתי ההופעות ב- 260 שקלים בלבד, כאשר כל הופעה בנפרד תעלה 160 שקלים. למבצע זה יוצאו 200 כרטיסים למכירה. פתיחת הדלתות תהיה בשעה 21:30 ואת הכרטיסים ניתן להזמין דרך מועדון הבארבי בתל אביב.

M83 הוציאו עד היום חמישה אלבומי אולפן, הראשון שבהם כצמד בשנת 2001, כשלגונזלס חבר אז ניקולס פרומג'ו. את הפריצה שלו ביצע הצמד בזכות האלבום “Dead Cities, Red Seas & Lost Ghosts”, שהציג מעבר סגנוני של הלהקה מסגנון אלקטרוני אינסטרומנטלי להפקה מוזיקלית שנוגעת בסגנונות שונים.

לאחר סיבוב ההופעות של האלבום עזב פרומג'ו ובשנת 2005 הוציא ההרכב בראשות גונזלס את האלבום “Before The Dawn Heals Us” ולאחר מכן את “Digital Shades Vol.1". לפני כשנתיים שחררו M83 את “Saturday=Youth" בו ביצעו מהפך מוזיקלי נוסף שקירב אותם סגנונית לניו-וויב האפל והכיל שירים מוכרים כמו “Kim & Jessy". האלבום זכה לביקורות נלהבות ברחבי העולם וגם בישראל. על פי לוח ההופעות, יום למחרת ההופעה בישראל ימריא ההרכב לברלין, שם יוכלו החברים להחליף חוויות עם דפש מוד על הביקור בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully