וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נין ג'נין

עינב שיף

20.5.2009 / 7:17

ג'נין רוסטרון (פלנינג טו רוק) מגיעה לישראל במסגרת פסטיבל Mother בסוף השבוע הקרוב. "אני רק רוצה לנגן לחברה בתל אביב"

יח"צ - חד פעמי

(הקליפ לשיר "Changes" באדיבות לבונטין 7)

קוראים לה ג'נין רוסטרון, אבל אתם יכולים לקרוא לה Planningtorock. אחרי אלבום בכורה שמשך תשומת לב ברחבי העולם (וכלל הופעה אחת מיוחדת בישראל), היא עובדת בימים אלו על אלבומה הבא, ואף מספרת לוואלה! תרבות על התכניות.

"לאלבום הבא יקראו ‘Planet 9'", היא מספרת. "העבודה עליו נתנה לי הזדמנות נפלאה לעבוד עם מוזיקאים מעולים כמו פט מהוני מ- LCD Soundsystem, אל דויל מהוט צ'יפ והיא גם אפשרה לי לנסוע לאיסלנד, לעבוד עם אמן כלי ההקשה הורלפור ג'ונסון. אני גם עובדת באחרונה עם אולוף דרייר מההרכב The Knife. אנחנו מקליטים וכותבים חלקים מאופרה חדשה על דארווין".

רוסטרון תגיע לפסטיבל “Mother" שיתקיים בחסות מועדון לבונטין 7 בתל אביב בסוף השבוע הקרוב. לשם הייחודי של פסטיבל מסרבת רוסטרון להתייחס ("אני רק רוצה לנגן לחבר'ה בתל אביב, זו המשמעות היחידה של הפסטיבל בעיני"), אך היא כן מספקת תובנה מעניינת על היצירה בברלין, שם היא פועלת ושאולי ניתן להסיק ממנה משהו על תל אביב. "ברלין היא יוצא מן הכלל מוזר ביחס לערים אחרות", היא אומרת. "היא יחסית ענייה בהשוואה ללונדון, ניו יורק או פריז, כך שלאנשים יש סדר עדיפויות שונה שמשפיע על היצירתיות. היא פחות עוסקת באיך אתה נראה, ויותר בעניין של מה אתה עושה. לא מירוץ עכברושים, יותר תהייה".

זה קצת ישן, אבל אני חייב לשאול. למה להופיע עם השם הזה?

"למה לא?"


*רוסטרון תופיע ביום שבת, ה- 23 במאי במועדון הבלוק בתל אביב. יחד איתה יתקלטו מישל לה היסטריק, תמי ביברינג, Fagget Fiarys מקופנהאגן ודי ג'יי D.V.M. פתיחת הדלתות בשעה 17:00.

*פסטיבל Mother ייפתח ב- 21 במאי ויימשך עד ה- 23. בין המופעים: קרני פוסטל, אפרת בן צור, קלי רודיק, תמר אייזנמן, יעל דקלבאום, אמילי וולס, רונה קינן, מריה אוצ'ר (Mary & the Baby Jeasus) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully