וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון דוחה את הקאמבק

עינב שיף

20.5.2009 / 21:02

אחרי השמועות על סרטן העור, ג'קסון דוחה את הפרימיירה של סיבוב הענק שלו בחמישה ימים, עקב צורך בעוד חזרות. המעריצים כבר זועמים

ענקית הקונצרטים AEG Live הודיעה היום (ד') כי מייקל ג'קסון זקוק לעוד חזרות ולכן המופע הראשון במסגרת סיבוב ההופעת של הזמר, שנקבע ל-8 ביולי, יידחה ל- 13 ביולי ואילו ההופעות שתוכננו ל- 10, ל- 12 ול-14 ביולי נדחו בהתאמה ל- 1, ל- 3 ול- 6 במרץ 2010.

אתר BBC מדווח כי מעריצי ג'קסון שרכשו כרטיסים למופעים השונים הגיבו בתערובת של זעם ותמיכה על הצעד של הזמר, שבאחרונה צפו שמועות אודות היותו חולה בסרטן העור, שמועות שהוכחשו נמרצות על ידי דוברו של ג'קסון. "היו לי כרטיסי טיסה מקנדה", כתב גולש שרכש כרטיס למופע הבכורה של ג'קסון בפורום של ג'קסון. "אני אמור לחזור הביתה ב- 9 ביולי. אני ממש לא מתרשם".

על פי רנדי פיליפס, נשיא AEG, הדחייה נבעה מרצונם של ג'קסון ובמאי המופע שלו, קני אורטגה. "קני ומייקל הם חלוצים יצירתיים ופרפקציוניסטים", אמר פיליפס. "המופע הזה גדל בהיקפו ותשומת הלב שלו, לכן הצורך בעוד זמן ליצור הסט ותכנון התוכן. עד כמה שאנחנו מצטערים על השינוי בלוח הזמנים המקורי, אנחנו בטוחים שהמעריצים יבינו זאת כשהם יחוו את רמת הבידור שמייקל מתכוון להעניק להם".

המעריצים קיבלו את בשורת הדחייה באימייל שנשלח על ידי ענקית הכרטיסים טיקט מאסטר ו- AEG. במייל נכתב כי "רצינו לוודא שמעריצי מייקל שיגיעו למופע יקבלו את אותה איכות על הבמה וברמת הבידור. אנו מקווים כי יהיה זמן לברי המזל מביניכם שכבר רכשו כרטיסים לשנות את לוח הזמן האישי שלהם והנסיעות הכרוכות בכך, אם הם מגיעים מחוץ ללונדון. החזרים מלאים יוצעו לאלו שלא יוכלו להגיע לתאריכים החדשים של הקונצרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully