וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

21.5.2009 / 1:07

בן סטילר חוזר לסבב ב' של "לילה מוטרף במוזיאון", פרנסיס וובר מעבד מחדש קומדיה של עצמו וג'ניפר אניסטו בקומדיה רומנטית. חדש על המסך הגדול

לגעת בך

הקומדיה הרומנטית בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, וודי הרלסון וסטיב זאהן מציגה את סו, אשת קריירה ממרילנד שמגיעה למלון באריזונה שם היא פוגשת את מייק, בנם של בעלי המלון אשר מתאהב בה ועוקב אחרי למרילנד. שם, מגלה מייק כי לסו, הפלא ופלא, יש חיים משלה שהוא אינו חלק מהם, אולם דבר לא יפריע לו בדרך לשכנע את סו כי הוא הדבר שחיפשה כל חייה. במאי: סטפן בלבר. שחקנים: ג'ניפר אניסטון, וודי הלרסון וסטיב זאהן (93 דקות)

לילה מוטרף במוזיאון 2

המשך עלילותיו של בן סטילר כשומר במוזיאון המפתח יחסים ייחודיים עם מוצגי המוזיאון במהלך הלילה. הפעם מנסה להציל סטילר את אואן ווילסון, בתפקיד מוצג נחשב בשם ג'דאדיה מלהישלח לתערוכה הלא נכונה. במאי: שון לוי, שחקנים: בן סטילר, אואן ווילסון, איימי אדאמס (120 דקות)

קוץ בתחת

עיבוד חדש של פרנסיס וובר לקומדיה שלו עצמו, בה מסופר על גבר שבור לב הרוצה להתאבד ובחדר הצמוד לו במלון נמצא רוצח שכיר. כשהדלת המשותפת בין השניים נפתחת, נרקמת לה מערכת יחסים מפתיעה. במאי: פרנסיס וובר, שחקנים: רישאר ברי, פסקל אלבה, וירג'ני לדויין (86 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully