וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגלגל כהה

דרור רפאל

21.5.2009 / 2:37

זה לא שאנחנו לא יודעים מה הפתרון לסכסוך, אנחנו פשוט לא רוצים בו. דרור רפאל יודע בדיוק מה הלך בין ביבי לאובמה בחדר הסגלגל

מי הוא הכלב לאקי האמיתי?

שלום, כאן הכלב לאקי. בתקופה האחרונה אני מציץ ומגיח מכל חור. לא עוזב אתכם. דווקא עכשיו כשהמיתון גואה ויש יותר מובטלים, דווקא בימים אלה, כשעל כל משרה פנויה יש 14 מועמדים פוטנציאלים, אני קורא לכם להוציא כסף על הימורים. תחת מעטה של נחמדות ומבטא צרפתי, המדינה שלחה אותי לשאוב מכם כסף.

הפעם אני מבטיח לכם משכורת חודשית של 5000 שקל. כמובן שאין סיכוי שתזכו. אמנם הכלב הוא ידידו הטוב של האדם, אבל לא אני. אני הכלב לאקי, כלב תחמן וחמדן. ממש להקיא ממני, ומכאן שמי. עם לאקי, כל, אבל כל המשפחה בוכה.

למה החדר הוא סגלגל?

מה היה שם בחדר הסגלגל, בשיחה בארבע עיניים? איך אובמה נזף בביבי שישב כילד מבויש. החדר הסגלגל אינו סגול וגם לא סגלגל כלל וכלל. סגלגל הוא עגלגל ואילו החדר אובלי, ביצתי. יושב לו נשיא ארצות הברית בחדר הביצתי המפואר שלו, וגורם לביצתיים של ראש הממשלה שלנו לשקשק ולנקוש אחת בשנייה, ואת הדהודי נקישותיהן שמענו עד כאן.

ומה ביקש אובמה מביבי? שיפסיק את ההתנחלויות ושיקדם שלום עם הפלשתינים. זה לא שאנחנו לא יודעים מה צריך לעשות, אנחנו לא רוצים. מעדיפים להישאר בשטחים ולא לפרק התנחלויות. אדרבא, ממשיכים לבנות בשטחים ומסכלים את האפשרות הנורמאלית המקובלת היחידה - שתי מדינות לשני עמים.

הכי קל לבכות שעוד מעט לאירנים הרחוקים תהייה פצצה מפחידה – הכי קשה לראות שפה קרוב, יש פצצה מפחידה לא פחות, שאין לנו האומץ לנטרל אותה.

כמה עולה האמבטיה של דליה איציק?

האמבטיה של דליה איציק עלתה לנו 20 אלף שקל. במסגרת שיפוצים שעשתה איציק לביתה הפרטי כשהייתה יו"ר הכנסת, ויתרה על דירת השרד שלה (תודה), והעדיפה לשפץ את ביתה הפרטי. רמונט כללי: ווילונות, רצפות, קרמיקה, ספות, אמבטיה ועוד. סעיף האמבטיה הוא המעניין ביותר, גם מכיוון שזו אמבטיה ציבורית, הרי כולנו השתתפנו במימונה, ולכן נוכל לשכשך עם דליה במי האפסיים של האמבט החדש שלה, שלא לדבר על זה שהבחירה של איציק היא באמבט אקרילי ולא כזה העשוי אמייל. היתרון של האקרילי, הוא שלא מחליקים בו. וכך נמנעה מאיתנו הבושה, שחלילה, יושבת ראש הכנסת תחליק ותשבור את עצמותיה העדינות.

בהינתן המצב הביטחוני, הכישלון בחינוך המשבר בכלכלה והאיום האירני, את הצרה הזאת חסכנו לעצמנו. מנחם בגין היה האחרון שהחליק באמבטיה. זו הייתה טעותו ההיסטורית – אמנם ראש ממשלה דגול, שאחראי על השלום עם מצרים, אבל בעל אמבטיית אמייל פשוטה, שגרמה להחלקתו וליציאתו מהחיים הציבוריים. לדליה איציק זה לא יקרה.

איך היינו יודעים שראש עיריית רומא בשדרות?

השבוע נפל בשדרות קסאם, אחרי חודשים של הפסקה. למרבה ההפתעה, בדיוק כשהטיל התפוצץ בשדרות וזרע הרס, ביקר בעיירה הדרומית ראש ממשלת רומא, ג'יאני אלמנו. אם לא הקסאם, לא היינו יודעים על ביקורו של ראש העיר המכובד. ומה יש לג'יאני לחפש בשדרות? האם הוא רוצה להעתיק את התכנון העירוני המופתי של העיר? מה עניין אותו? התרבות בשדרות, הבתים העתיקים, הגנים, בניין העירייה היפהפה? או שמא ביקר ראש העיר האירופי כדי לעמוד על יופיין של הפיאצות המפורסמות של שדרות, או להתפעל מעדינותן של נשות העיירה הקורנות. האם לגם המכובד האיטלקי מהאספרסו הידוע ונגס בפיצה המקומית? מה חיפש הזרזיר האיטלקי אצל העורב השדרותי?



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully