וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זכה באמריקן איידול?

עינב שיף, מערכת וואלה!

21.5.2009 / 6:48

האם היה זה אדם למברט או כריס אלן? ומה חשב סיימון קאוול? כמה אנשים הצביעו? כל התשובות באייטם שכולו ספוילר, ראו הוזהרתם

(צילום: באדיבות Fox, עריכה: איילת שולמן)

כריס אלן הוא הזוכה ב"אמריקן איידול 8", עונתה השמינית של סדרת הריאליטי המצליחה. אלן בן ה- 23 גבר בגמר התחרות על אדם למברט בן ה- 27. אלן, שהיה המום מכך שגבר על למברט הפייבוריט, אמר למנחה התוכנית ריאן סיקרסט "זה מרגיש טוב, אבל אדם ראוי לכך. אני אפילו לא יודע מה להרגיש עכשיו". אלן היה הראשון בתולדות התוכנית שזכה לקבל גביע בצורת מיקרופון על הישגו. כ- 100 מיליון אנשים הצביעו עבור ההזדמנות לקבוע את הזוכה בתוכנית, שיא כל הזמנים של תוכנית הריאליטי הגדולה והפופולארית בארצות הברית.

רגעים לפני שהוכרזה זהותו של המנצח, אמר סיימון קאוול, השופט בתוכנית, כי "חשבתי ששניכם הייתם מבריקים באופן חריג, שניכם אנשים נחמדים להפליא ואני חושב שאתם צריכים להיות גאים במה שהשגתם הלילה. העתיד כולו שלכם". מחמאות אלו של קאוול נתפסו כהפתעה, במיוחד בהקשר של אלן, עליו אמר קאוול בחלק הראשון של הגמר, ששודר ביום ג' לפנות בוקר כי "כשאמרו שעלית לגמר חשבתי שאמריקה קיבלה את ההחלטה הלא נכונה", אולם הבריטי הודה בטעותו לאחר הופעתו של אלן בגמר.

ההכרזה על דמות הזוכה הגיעה לאחר תוכנית בת שעתיים, במסגרתה הופיע זוכה העונה שעברה של "אמריקן איידול", דיוויד קוק, הזמרת פרגי והבלק אייד פיז, סינדי לאופר, ליונל ריצ'י, סטיב מרטין וכוכבי העונה הנוכחית. למברט ואלן ביצעו יחד עם חברי קווין לשעבר, בריאן מיי ורוג'ר טיילור, את הלהיט "We Are The Champions". לפני כן ביצעו השניים דואטים עם כוכבי ענק בעולם המוזיקה, כשאלן חבר לקית' אורבן ואילו למברט הופיע עם להקת קיס.

כעת זוכה אלן, ילד ארקנסו ונוצרי אדוק שכבר הוציא אלבום בעבר, בחוזה הקלטות מובטח ומצטרף לשורת אמנים שחייהם השתנו בעקבות זכייתם בתוכנית כגון דיוויד קוק, קלי קלרקסון, טיילור היקס, ג'ורדין ספרקס וקארי אנדרווד. עם זאת, רבים בתעשיית המוזיקה חוזים שדווקא למפסיד, למברט, תהיה קריירה מרשימה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully