וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצביעו לצרצר שלכם

עינב שיף

21.5.2009 / 12:39

קרוב ל-20,000 צרצרים התקבלו בתחרות ה-SMS של מפעל הפיס כאן בוואלה! ואתם מוזמנים לבחור את הזוכה. חדשות טובות - מדובר בתחילתה של מסורת

אתם שלחתם לנו אלפי צרצרים וכעת הגיע הזמן להצביע לסיפור הקצר הנבחר שלכם, שיזכה את מחברו המאושר ב-15 אלף שקלים. החדשות הטובות: גם בשנה הבאה תימשך תחרות הסיפור הקצר ב-SMS.

חבר הכנסת לשעבר דדי צוקר, מ"אשכרה (רעיונות) בע"מ" העומדת גם היא מאחורי התחרות שהועלתה כאן בוואלה! מספר היום שמדובר בהצלחה מדהימה. "מהנתונים שיש לנו עולה כי הגיעו 19,500 סמסים שהם למעשה כ- 13,000 סיפורים, בגלל חלוקת הסמסים למספר עמודים. מדובר בנתונים שאנשים לא מסוגלים להבין".

מה הוביל לדעתך להיענות הגבוהה?

"אני חושב שמעבר לפרסים הכספיים של מפעל הפיס וסלקום, הצלחנו לגעת באנשים. אני חושב שיש המון אנשים שכותבים ומצאו בתחרות מוצא פה אמנותי. אני גם חושב שיש אנשים שרוצים להשתתף בבידור אינטליגנטי - צריך לזכור שזה עדיין בידור, אבל עדיין אינטליגנטי - ואני חושב שהנושא של לכתוב משהו ולהיזכר, שאנשים יראו לאחרים כמה הם מוכשרים, מדבר פה חזק".

ומה בהמשך?

"יש פה המון מקום להמשך, ה- SMS הוא פלטפורמה שמסוגלת לייצר דברים באיכות גבוהה ואנשים מוכנים להשתתף בזה. זה ווב 2.0 בסלולר, ממש כך. אני חייב להוסיף שיש ב- 13,000 הסיפורים האלו דבר מקסים, ממש כמו בתרבות - חמישה אחוזים מהסיפורים שהגיעו הם עידית אמנותית ויוצאת מהכלל. אני בהחלט הולך להמשיך עם זה ויש פה אחלה דבר. זה נורא כיף לעשות בידור שיש בו משהו אינטליגנטי".

האם יש סיכוי שהוצאות הספרים יצטרפו לפרויקט?

יש משא ומתן עם שתי הוצאות ספרים על הוצאת מבחר היצירות כספר, בהחלט. זה ממש מתבקש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עוד לא מאוחר להצביע! כנסו לקישור המצורף וביחרו את הצרצר האהוב עליכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully