וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיי שפירו

עינב שיף

21.5.2009 / 13:37

ג'ף שפירו לא מתבייש ללכלך על האייטיז ומודה שסיאם המשופרת של 2009 היא לא עוד רטרו. הערב הוא בברזילי. בואו

חצי שנה אחרי צאת אלבום הקאמבק של סיאם, ההרכב ג'ף שפירו ושל הדר גולדמן, “Anonymous", שפירו כבר מוכן להודות שהאייטיז לא היו מה שחשבנו. "אנחנו להקה הרבה יותר מעניינת ממה שהיינו לפני 20 שנה", הוא אומר בשיחה מלונדון לוואלה! תרבות לקראת הופעת הלהקה הערב במועדון ברזילי. "היינו קצת משעממים, ובכלל מי שעושה היום מה שהוא עשה בעבר, הוא די משעמם. לכן הלכנו באלבום החדש ובמופע הזה על קונספט אמנותי רחב יותר, רצינו לתת לקהל משהו שמשקף את מכלול החיים שלנו – מוזיקה, ארט, וידאו, כל הדברים שאנחנו עוסקים בהם גם ככה"

הקהל רואה בסיאם חלק מהרטרו לאייטיז

"יש לי מספיק מה לעשות בחיים, אני ממש לא עושה את זה בשביל הרטרו. אנחנו הרבה יותר אנרגטיים וחזקים היום"

תיכף תגיד לי שאתה לא אוהב את אינטרפול

"האמת היא שאני די אוהב אותם, יש להם שירים מעולים. צריך להבדיל בין רפרנס לרטרו. כולם מנסים למצוא צליל מקורי אבל אי אפשר באמת להתחמק מהשפעות. צריך להבדיל בין אנשים שמחפשים את הצליל החדש ומשתמשים ברפרנס, לעומת כאלו שאין להם שום דבר חדש להגיד. הם משועממים מזוינים"

מה אתה כן אוהב לשמוע בימים אלו?

"יה יה יה'ז. להקה מצוינת, שהייתי שמח לשמוע שהם אוהבים אותנו או משהו. פעם אהבתי מאד את הקילרז, האלבום הראשון שלהם היה מדהים בעיני, אבל הם הידרדרו קשות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ומה בישראל?

"האמת שאני לא ממש מכיר מוזיקה ישראלית. אם יש לך משהו נחמד, אשמח אם תביא לי".

שפירו מוכן לקחת מוזיקה ישראלית מכל מי שייתן לו, אבל כדאי שתנצלו את הזמן מהר. לאחר ההופעה במועדון ברזילי תמריא הלהקה להופעה בניו יורק ובקיץ תצא לסיבוב הופעות שילווה בשחרור אלבומם האחרון בלייבל האיכותי Koch Records. "זה מאד מרגש אותנו", מספר שפירו. "אנחנו משקיעים המון מאמץ כדי שזה יקרה ובינתיים המצב לא רע בכלל. גם האלבום הבא שלנו, שאנחנו עובדים עליו עכשיו, יהיה מצוין".

כולכם אנשים עובדים, הדר בישראל ואתה בלונדון. איך תסתדרו?

"כשצריך, הדר מגיע לכאן לחזרות רצופות, שאחריהן הוא טס ואני ושאר הלהקה עובדים באולפן. אחר כך הוא בא שוב והולך ושוב נפרדים. עושים מה שאפשר".

מערכת יחסים בשלט רחוק היא הדרך הכי טובה להסתדר בלהקת רוק, לא?

"הדר נרגע קצת בשנים האחרונות, הוא יותר בעניין של המוזיקה. אנחנו מסתדרים לא רע, אבל יש גם רגעים שבא לי לזרוק עליו את הכינור החשמלי שלו".

סיאם יופיעו הערב (ה') בברזילי, הרכב 13 בתל אביב, בשעה 22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully