וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 49

אמיר אגוזי

22.5.2009 / 5:54

אתם לא צריכים קהל בשביל מסיבה - הולך להיות לכם כיף גדול עם המיקסטייפ של אמיר אגוזי, כן כן, הולך להיות כיף גדול

Fulgeance – Ann Arbor (Jimmy Edgar remix) // One Handed

X-District – Color Correction (Losoul remix) // Playhouse

Cobblestone Jazz – Traffic Jam // Wagon Repair

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Soultourist – Wild Cats // Drumpoet Community

במקום טיול עם כמה עצירות כבדרך כלל, השבוע נסיעה ישירה מא' ל-ב', תוצר של סשן צהריים קיצי עם כמה מהקטעים שהכי מלהיבים אותי כרגע. כל שבוע אני כושל פה מחדש בין הגדרות של ביטים, האוס, טכנו, דאבסטפ ומה לא – אז הפעם גם יש קצת מכולם, עם פוקוס רחב על 4 על 4 ומקצבים חזקים (כולל מעידונת באיזה מיקס, עליי).

אופציות להאזנה רגועה יותר (והזויה למדי) תמצאו במיקסים המומלצים של פול וויט ובוליון שמצורפים כאן מתחת. בלייבל שלהם One Handed יצא עכשיו אי.פי מעולה של Fulgeance, ממנו לקוח הרמיקס של ג'ימי אדגר שפותח את המהדורה.

בלינקים האחרים תמצאו גם מיקסים של LD לבית הייפרדאב, דיג'יי הקטיק עם סט בולטימור-קלאב שיכבוש את לב הבנות, בוטניקה FM שלי מאתמול בלילה, ואת המיקס הכה מומלץ של Ben UFO מהלייבל Hessle Audio (שצירפתי גם בשבוע שעבר), שבמידה רבה אחראי לטון המוזיקלי ששלט בשבוע שלי. בקיצור, שפע.

Norm Talley – The Journey // Third Ear

John Daly – Do It (album mix) // Wave

Phlash ft Om’Mas – Do It Up // Archive

Rebolledo – Amigos Comeme // Comeme

מה עוד במיקס עצמו? קטעי האוס חדשים של מבקרים קבועים כסול-טוריסט וג'ון דאלי, מתוך אלבום יפה שהוציא עתה בלייבל Wave של פרנסואה קיי. טכנו חדש מאת קובלסטון ג'ז (מת'יו ג'ונסון וחברים) ו-"The Journey" המהפנט של נורם טאלי מ-1999, שיצא כעת בהוצאה מחודשת. אחריהם "Do It Up" הדיפ-האוס-גאראג'י של פלאש (פיל אשר מקולקטיב Restless Soul), מתוך אלבום שלם שיצא בסוף שנה שעברה.

ממש לפני התפנית הקלה שבאה עם השלישייה האחרונה, טק-האוס חם מאת רבולדו לבית הלייבל הצעיר Comeme של מאטיאס אגוואיו, שמחווה קידה לקומביה ושאר נדבכים בזהות ומסורת של המפיקים הדרום אמריקאים, שצובעים כעת את הטכנו בתופים חמים, חצוצרות ושמחת חיים לטינית.

Zed Bias – Neighbourhood 09’ // Sidestepper

Efdemin – Acid Bells (Martyn’s Dark mix) // Curle

Untold – I Can’t Stop This Feeling // Hessle Audio

כמו שנרמז בפסקה מעלה, אנחנו מסיימים את המיקס באווירת קרנבל של תופים ומקצבים, שנפתח ממש רק עם כניסתו של Neighbourhood של זד ביאס – בעצם ביצוע מחדש לקלאסיקת הטו-סטפ גאראג' שלו מ-1999, כולל פזמון ה"When the DJ keeps it real" הצ'יזי, שהיה חם אש בזמנו והיום מעלה חיוך של נוסטלגיה נאיבית. אבל שבועות בפתח והקטע נשמע פגז וסופר רלוונטי, והוא גם מוביל אותנו בשיא הטבעיות לאחד הקטעים הבולטים של השבועות האחרונים – הרמיקס של מרטין ל"פעמוני אסיד" של אפדמין, שיחד עם אלבומו החדש נמצא כעת בשיא תשומת הלב והמומנטום.

ודרך אגב – בקרוב אנחנו חוגגים למדור שנה, וממש לאחרונה גם הפכנו לפודקאסט המוזיקלי הכי מושמע ב-Icast. רעיונות לחגיגות, שירים ו/או פרקים שאהבתם במיוחד ושאר הצעות יתקבלו בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully