וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Elbow כבשו את פרסי האייבורי

עינב שיף

22.5.2009 / 0:12

טקס הפרסים היוקרתי של היוצרים הבריטיים התקיים הערב, עם שחזור השליטה של הלהקה ממנצ'סטר, קולדפליי ודאפי

Elbow הם הזוכים הגדולים בפרס Ivory Novello שחולק אמש (ה') באנגליה. הלהקה זכתה בשני פרסים, פרס השיר הטוב ביותר מבחינה מוזיקלית ומילולית על "One Day Like This" והשיר העכשווי הטוב ביותר על "Grounds For Divorce", שניהם מתוך אלבומם האחרון והמצליח "Seldom Seen Kid". קולדפליי זכו בפרס השיר הנמכר ביותר על "Viva La Vida", דאפי זכתה בפרס השיר המבוצע ביותר על "Mercy" וג'וני גרינווד זכה בפרס "פס הקול הטוב ביותר" על עבודתו ב"זה ייגמר בדם".

בפרס "פסקול הטלוויזיה הטוב ביותר" זכה ג'וליאן נוט, על עבודתו ב"וואלאס וגרומיט". פרס האלבום הוענק לטינג טינגז על אלבום הבכורה שלהם, "We Started Nothing". מאוכזבי "Just Can't Get Enough" יכולים להסתפק בפרס הוקרה לוינס קלארק, על אוסף שיריו לאורך הקריירה. רוברט דל נאג'ה וגרנט מארשל ממאסיב אטאק זכו בפרס על תרומתם למוזיקה הבריטית ובפרס כותב השירים של השנה זכה אג וייט, שכתב ליוצרות כגון דאפי ו- Adele. פרס האייבורי להשראה הוענק לאדווין קולינס, סולן להקת אורנג' ג'ויס לשעבר, שהחלים ממחלה קשה ויצר אלבום סולו שזכה למחמאות. בפרס בינלאומי מיוחד זכה סמוקי רובינסון הוותיק.

פרס האייבורי מוענק על ידי אגודת היוצרים, המלחינים והמוציאים לאור של אנגליה ליוצרים המצטיינים בכל שנה. הפרס חולק השנה בפעם ה- 54 בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully