וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם למברט יופיע עם קווין?

23.5.2009 / 21:16

אחרי הופעה משותפת של שני הפיינליסטים ב"אמריקן איידול" עם נגני הלהקה, גל שמועות על חיבור עתידי בין למברט לחברי קווין

מיד לאחר ההופעה המשותפת של כריס אלן, אדם למברט וחברי קווין, צצו שמועות ברשת על חיבור עתידי בין למברט, שלא זכה בתואר האליל, לבין בריאן מיי ושאר החברים מקווין.

בראיון לרולינג סטון דרך האי מייל, התייחסו חברי הלהקה לשמועות. "בין כל המהומות לא היה לנו רגע שקט לדבר", אמר הגיטריסט בריאן מיי ואילו רוג'ר טיילור המתופף הוסיף: "אנחנו הולכים לנהל איתו שיחה משמעותית בנקודה מסוימת. זה לא שאנחנו, בתור קווין, נמהר להופיע עם זמר אחר ככה סתם", הוסיף טיילור, "זה לא כזה קל, אבל אני לחלוטין ארצה לעבוד עם אדם. יש לו חתיכת כלי שם", סיים טיילור כשהוא מתייחס לקולו של אדם כמובן.

מיי הוסיף ללא קשר לשמועות על עבודה משותפת שהוא בטוח שאדם ישתמש לטובה בהזדמנות שניתנה לו באמריקן איידול. "אני מקווה שאני אהיה שם כדי לראות את זה", הוא אמר.

קווין שסיימו עכשיו התקשרות בת 4 שנים עם הזמר פול רודג'רס, התייחסו לתכנית הריאליטי האמריקאית ולאופן הייצור של כוכבים עתידיים באמצעות הפלטפורמה. "צריך להגדיר מה זה לגיטימי קודם", ענה מיי לשאלת הרולינג סטון באשר ללגיטימציה שמספקת התכנית לקריירה של אמן. "התשובה לטווח ארוך היא שאם יש לך מספיק כישרון ומספיק כוח רצון, אתה תגיע לשם בכל מסלול שהוא. שני הבחורים האלו", המשיך מיי להתייחס גם לזוכה, כריס אלן, "ראויים להצלחה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully